vel dette er IP's aksjon mot Divine idag!

FortNO

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
vel eg er litt lei av IP så, tenkte eg sku ha det litt gøy før dere evt finner meg... så her er planen vår.. kos dere:D

Kos dere divine håper dere knuser oss! og ikkje minst carnifex du er så god troende:) loool



Carnifex den 25.08. klokken 19:37
Tidspunkt for angrep: 23:59:59 for nukes, 23:59:55 for fake-nukes og 00:00:00:500 for AM
_____________________________________________________
VIKTIG INFO:

ALLE SKAL sende støtte (uansett hvor mye) til byene vi adler OG sende "fake-støtte" (F.eks. 1 sverdmann) til byene vi faker. De skal times så tett som mulig inn på 00:00:55:000 så vi har 55 sekunder å sende AM på hvis noen skulle misse tiden sin (NOE SOM IKKE MÅ SKJE!)


ALLE som sender AM MÅ HUSKE å sende HELE NUKET med AM'en. Hvis du skal sende 2 AM så splitter du nuket i 2, da kan de ikke snipe oss.

_____________________________________________________
Fake-nukes på sauron: 23:59:55

Nukes: MELLOM: 23:59:59:800 - 00:00:00:200 (Hvis du ikke er trygg på nuking så sende så nuket så det lander før 00:00:00!!)

AM-Nukes: MELLOM: 00:00:00:300 - 00:00:00:500

______________________________________________________________________

-Sauron-

Barad-dur(534|520)K55 -- FAKES ONLY Laboremus Fake m/adel Sheldon cooper fake m/adels Nice sprites Fake m/adels Paausan Fake m/adels

Durthang(537|524)K55 -- Carnifex fake-nuke,Kua med fletter fake-nuke, Unique Nuke, Dutroux Nuke Allimac ALT av Nukes,Kermit Adels, Sheldon Cooper adels, Nice sprites adels FortKnoxer Adels


Minas Morgul(534|518)K55 -- Laboremus fake-nuke, Carnifex NUKE,Carnifex NUKE, Kermit Adel, Drawde Adel, Kua Med fletter adel Mr. XXX Adels


Osgiliath(536|516)K55 -- Mr. xxx fake-nuke, fortnoxer fake-nuke

______________________________________________________________________

-MaChOne-

006 Temple of Light(506|515)K55 -- Carnifex NUKE, Carnifex 2 Adels Kallemann007 Adels, Kermit Adels

______________________________________________________________________

-Skillance-

002 Valley of the Dead(501|509)K55 -- Dutroux fake-nuke, Xenex fake-nuke, kallemann007 fake-nuke, Sheldon Cooper fake-nuke

______________________________________________________________________

-Hakkespetten-

lol1(535|501)K55 -- Kua med fletter Fake-Nuke, Drawde Fake-Nuke, Nice Sprites Fake-Nuke, Juz Blaze Fake-Nuke
 
Sist redigert:

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Hihi, hvorfor står ikke jeg på lista?

er dette gyldig bevis på at IP driter på draget?? også Allimac da, du står jo der. er i psycho du vettu :p
 

FortNO

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Eg stor koser meg no:)

IP tror dei har funnet meg, men det har dei ikkje... Gleder meg til mere Trolling^^
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Denne tråden er vel kansje bevis på at de ikke har veldig troverdige medlemmer, og ehm, stammen er vel basert på bare spillere som ikke er troverdige, så det skal bli morsomt å se hvem som får skylda for dette :p
haha, dagens.
 

DeletedUser

Guest
Fjernet pga idioti/nonsense
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det er det de vil få oss til å tro ^^..
Kan være hvem som helst..
 

DeletedUser

Guest
Denne tråden er vel kansje bevis på at de ikke har veldig troverdige medlemmer, og ehm, stammen er vel basert på bare spillere som ikke er troverdige, så det skal bli morsomt å se hvem som får skylda for dette :p
haha, dagens.

Det svir :(
skal vi ikke ha ny runde cs snart ? :D
 

DeletedUser

Guest
dette vil jeg huske i kategorien "Epic moments v9" :D

Synd for IP, dette må svi, men spionen må være genial
 

FortNO

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
dette vil jeg huske i kategorien "Epic moments v9"

Synd for IP, dette må svi, men spionen må være genial


å takker;) må si at dette går bedre enn plannlagt:) IP's offangsive styrker er svært svekket og defet er over alle kanter:D kanskje på tide med ein mot offangsiv mot oss:) hinter til dere Forte og DN jaa... that would be epic XD
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
hey, hva med oss i Divine da, får ikke vi lov til å sende motangrep mot dere? FortNO, får jeg høre hvem du er? du kan godt sende meg IG melding om du vil...
 

FortNO

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Å beklager så meget Fake:) ofc er du og resten mere enn velkommen til å gjøre akkurat d;)


Eg kan kanskje gi deg ein liten oppdatering privat, om kva som skjer her borte;) hehe... Det er ein litt dyster stemning her i IP, det er litt lite peil rett og slett... skillance's 8k by ble tatt inatt, men det kostet så og si alt offet til carnifex for å få d til XD så good job skillanceog divine..


mvh FN
 
Topp