Søkeresultater

  1. Høye krav?

    Stor i kjeften er du å :-)
  2. Besvart v7 endgame

    De 12 - 0 er jo fra spillere som ligger oppe ved dere.. som skal vekk derifra.. Nå var jo alle de gråbyene 9 k byer da, ikke det at jeg er stolt av at vi adler grå byer.. men adlings-vekstren vår er jo dobbelt så stor som HG sin..
  3. Besvart v7 endgame

    Se her du ! Side 1: Stammer: Class! Side 2: Stammer: HG Timeframe: Forrige uke total erobringer: Side 1: 159 Side 2: 50 Forskjell: 109 Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 0 Side 2: 12 Forskjell: 12 Poeng beregnet av den totale erobringen: Side 1...
  4. Besvart v7 endgame

    du hadde ikke vert størst om du hadde joina oss, jeg, oldbat, think, stiggi2 og hardskill var større en deg FØR sas spillerene kom over...
  5. Er du mimma ?? :P

    Er du mimma ?? :P
  6. Ja, det er sant...

    Ja, det er sant...
  7. Besvart v7 endgame

    :-) men hvorfor endrer de uten undersøkelse eller noe slikt ?? kansje 2 stammer mener det og de har kansje flere poeng, men de andre stammene er jo flere.. og kansje mener det motsatte og så skal den største aliansen få viljen sin ??
  8. Besvart v7 endgame

    Ja, men nå er det jo sånn at det ble endret.. først var det kun den stammen som vant ikke dens alierte, men på grunn av missnøye ble dette endret -.-
  9. Besvart v7 endgame

    Jeg syntes nå VA var bedre en snipe, det eneste var at VA fikk hele verdenen etter seg..
  10. Besvart v7 endgame

    Helt enig dette er en skam spør du meg ! EN stamme er EN stamme.. visst den beste stammen i en verden er allirt med den dorligst siden dag 1 så vinner begge ?? meningsløst !
Topp