Søkeresultater

  1. Ryktebørsen

    Hva er vel et forum uten den legendariske ryktebørsen? :mehe: Ryktes mye gråbyhoring. (nod)
  2. PP til .net

    Noen som har pp på .net som de gjerne skulle hatt over på .no? Er interessert i å bytte 230 pp fra .no til .net. Kontakt meg gjerne på skype: Twxvsx
  3. Ryktebørsen

    Må da ha en ryktebørs her og da. :D Ryktes at nuke er masserekrutteringsstammen på Casual. :P Ryktes og at enkelte miater alle troppene sine på å nuke gråbyer. :P
  4. Besvart Casual

    Etter å ha blitt backstabbet av en 10 år gammel unge, så starter jeg ikke opp igjen på v13... Men nok om det, Er det noen problemer med casual? Får ikke til å begynne der. Får opp en blank skjerm når jeg prøver å lage meg en by.
  5. Nedstemt/ikke mulig dagens medaljene

    hei! Liker medaljer og er som sikkert en del andre litt redd for at du gjerne skal bli tatt igjen rett før midnatt elns. Tenkte derfor at det kunne være fint for h*n som leder å se hvordan h*n som ligger som nummer 2 gjør det. Altså at det kun vises om h*n som leder og hos ingen andre.
  6. Besvart rød rapport, ODA?

    bare lurte på en liten ting her. har vært litt frmepå og sendt ut mange nukes i det siste, men har også blitt en god del røde rapporter. jeg fikk også dagens angriper her forleden dag, og det var vel da jeg merket det. selv om jeg fikk røde rapporter, så steg antall bekjempede motstandere. så...
Topp