Søkeresultater

  1. HeLLoWeeN

    Hei godtfolk

    Hei alle sammen her inne. Jeg vet folk ikke følger med og sånn, men jeg tenkte å skrive her likevel jeg. Det er nylig lagt ut tonnevis med leire på markedet. Du som preger mye gullmynter, vær så god, her har du masse leire til å smi flere mynter. Du som liker å adle gråbyer, vær så god, her har...
  2. HeLLoWeeN

    En stor takk til CM

    Jeg ønsker i dag å legge inn en stor og varm takk til vår nåværende CM. Vår alles kjære Community Manager har gjort det ubegripelige. I lange tider har vi gledet oss over at en tidligere tribalwars-spiller, og i manges øyne en veteran, skulle overta en etterlengtet stilling for alle oss...
  3. HeLLoWeeN

    Hybrid; Min nye kone

    Hybrid; min nye kone Jeg har de siste 10 verdener testet ut en helsprø taktikk som har blitt slaktet av flere elitespillere. «Du svekker jo nuket ditt sykt!» | «Du gjør jo ingen impact på stacks…» | «Hahahaha! Du kan jo ikke mikse offensive og defensive tropper i byen din, er du helt dust i...
  4. HeLLoWeeN

    V21 - Ryktebørsen

    Ryktes ny verden (nod)
  5. HeLLoWeeN

    Videresendt, Inno Dynamisk markedsgruppe i rapporter

    Hei. Er det mulig å kunne implementere dynamisk rapportgruppering for markedet? Irriterende med alle handelsrapportene som spammer ned "Nye rapporter" etter at varehusadmin er kommet. Jeg ønsker å kunne se hva jeg har fått hvor etc, og derfor er ikke deaktivering av rapportene aktuelt.
  6. HeLLoWeeN

    Godt nyttår

    Vil ønske alle gjenværende spillere med dette, ønske dere alle et riktig godt nyttår, og må kose dere riktig så mye denne dagen!
  7. HeLLoWeeN

    Videresendt, Inno Flytte rapporter

    Er det mulig å flytte på "OK" knappen, når en skal flytte på rapporter? Evt få opp "Er du sikker på å slette rapporten?" Synes den er faretruende nærme Slett, og kan ha konsekvenser. Jeg selv har mistet et par rapporter pga trykkfeil, heldigvis rapporter uten betydning.
Topp