HeLLoWeeN
Populær på forumet
- Reaksjonspoeng
- 253
Jeg ønsker i dag å legge inn en stor og varm takk til vår nåværende CM.
Vår alles kjære Community Manager har gjort det ubegripelige. I lange tider har vi gledet oss over at en tidligere tribalwars-spiller, og i manges øyne en veteran, skulle overta en etterlengtet stilling for alle oss spillere.
Vi har hatt stor tro på at teamet skulle få et oppegående team igjen, et team som virkelig tok spillet på alvor. En som kunne sette seg inn i spillernes ståsted og guide verdener på en rettferdig og god måte.
Til både min og flere andre spilleres fortvilelse har vi dessverre fått en som får verdener til å vare ut til det kjedsommelige! Jeg drar opp verden 33 og verden 34 som referanser, da det hovedsakelig er disse verdener jeg har hørt noe om.
På Verden 33 ble vi forespeilet at moral skulle bli fjernet og myntprisen settes ned, og det skjedde! Fantastisk! Nei... Det er jo ikke fantastisk, moral ble fjernet og myntprisen satt ned da dominansekravet ble oppnådd. Hva gjør det for den vinnende siden? Ingenting... Absolutt ingenting! Man sitter i mange måneder og vegger nukes i defensive tropper, dag inn og dag ut. Moralen kverker troppene til den angripende siden enklere enn en maursluker sluker maur fra en overfylt maurtue. Man må bruke minst to propp fulle offensive byer med maksimal angrepsbonus, flagg og ekstra bonuser man kan sope sammen for å i det hele tatt pirke i et nuke i forsvar. Du kan jo tenke deg hvor mange nukes som skal til for å drepe en defensiv by - det er ikke få, skal jeg si deg!
På Verden 34 har vi forespurt en revurdering angående moralen på verden for å bli ferdig med den. Vi blir møtt med stor motstand fra vår kjære CM. Det er jo ikke nødvendig å fjerne moral, vi erobrer jo byer i hytt og pine. Det skal dermed brukes 25 - 30 nukes på 1 defensiv landsby for å trenge gjennom denne enslige byen. Vi er under 5% igjen til å nå vinnerkravet. Vi er møkka lei verdenen. Vi vil bli ferdig! Men vi blir jo aldri ferdig i dette tempoet..! Det er umulig. Det går ikke.
Med angrep som ligner på dette, skjønner du garantert vår store frustrasjon! Det er langt fra slik ting skal se ut. Kom an, slå opp øynene!
I dag har vi en sjekkliste for seier. Det vil si at når vår dominanse er kommet til 80% og vi har holdt denne dominansen i 3 dager, da har vi vunnet. Men... Hva skjer? Ingen fjerning av moral? Ingen billigere mynter?
Når SEIERSKRAVET vårt sier vi skal nå dominanse på 80%, da har vi vunnet. I mine og alle andres øyne er det kun cleanup som gjenstår for å bli ferdig med verdenen, nøyaktig samme som vi har hatt fra Tribalwars.no sin opprinnelse. Vi skal ha et krav på "endgame" instillinger, selv på disse små verdener. Eneste som skiller seg fra tidligere år er størrelse på verdener, men til felles har man alltid kunne glede seg til endgame. Nå er dette blitt en stor pest og plage, hvor vi aldri kan ha glede i sluttspillet heller. I min oppfatning er det å ikke fjerne moralen på et passelig tidspunkt nesten som å spille sjakk med en hvit og en svart konge på brettet.
Så med dette, vår kjære CM. Jeg ønsker deg en stor og varm takk! Tusen takk for at du dreper dette enormt tidkrevende spillet. Tusen takk for at du omsider får meg med flere til å slutte permanent!
Vi snakkes nok garantert aldri igjen.
Vår alles kjære Community Manager har gjort det ubegripelige. I lange tider har vi gledet oss over at en tidligere tribalwars-spiller, og i manges øyne en veteran, skulle overta en etterlengtet stilling for alle oss spillere.
Vi har hatt stor tro på at teamet skulle få et oppegående team igjen, et team som virkelig tok spillet på alvor. En som kunne sette seg inn i spillernes ståsted og guide verdener på en rettferdig og god måte.
Til både min og flere andre spilleres fortvilelse har vi dessverre fått en som får verdener til å vare ut til det kjedsommelige! Jeg drar opp verden 33 og verden 34 som referanser, da det hovedsakelig er disse verdener jeg har hørt noe om.
På Verden 33 ble vi forespeilet at moral skulle bli fjernet og myntprisen settes ned, og det skjedde! Fantastisk! Nei... Det er jo ikke fantastisk, moral ble fjernet og myntprisen satt ned da dominansekravet ble oppnådd. Hva gjør det for den vinnende siden? Ingenting... Absolutt ingenting! Man sitter i mange måneder og vegger nukes i defensive tropper, dag inn og dag ut. Moralen kverker troppene til den angripende siden enklere enn en maursluker sluker maur fra en overfylt maurtue. Man må bruke minst to propp fulle offensive byer med maksimal angrepsbonus, flagg og ekstra bonuser man kan sope sammen for å i det hele tatt pirke i et nuke i forsvar. Du kan jo tenke deg hvor mange nukes som skal til for å drepe en defensiv by - det er ikke få, skal jeg si deg!
På Verden 34 har vi forespurt en revurdering angående moralen på verden for å bli ferdig med den. Vi blir møtt med stor motstand fra vår kjære CM. Det er jo ikke nødvendig å fjerne moral, vi erobrer jo byer i hytt og pine. Det skal dermed brukes 25 - 30 nukes på 1 defensiv landsby for å trenge gjennom denne enslige byen. Vi er under 5% igjen til å nå vinnerkravet. Vi er møkka lei verdenen. Vi vil bli ferdig! Men vi blir jo aldri ferdig i dette tempoet..! Det er umulig. Det går ikke.
Med angrep som ligner på dette, skjønner du garantert vår store frustrasjon! Det er langt fra slik ting skal se ut. Kom an, slå opp øynene!
"*Det kan hende at moral på ett stadie blir fjernet. Dette vil bli gjennomført av Tribal Wars-teamet hvis vi vurderer det slik at moral ikke lengre er hensiktsmessig."
Hva anser TW-teamet som hensiktsmessig moral? Hva er deres definisjon på dominansekrav og vinnerkrav?
For å dra referanser tilbake fra verden 1 til rundt verden 27. Deres vinnerkrav var ofte 100% dominanse eller skatter. Her ble det satt retningslinjer for når moral skulle bli fjernet, gullmyntpriser reduseres og adlingsdistanse økes. Hvorfor ble dette gjort? Jo, det fantes ikke nok spillere igjen til å yte sterk nok motstand til seiersherre, og for å gjøre spillet mer interessant og gøy for den vinnende stammen ble det gjort tiltak for å få ferdig verdenen. Nemlig fjerning av moral, billigere mynter og lengre adlingsdistanse. Jeg har forståelse for at adlingsdistansene ikke nødvendigvis trenger å gjøres noe med på disse små verdener som er her i dag, men moral og myntpris må det bli gjort noe med!
Hva anser TW-teamet som hensiktsmessig moral? Hva er deres definisjon på dominansekrav og vinnerkrav?
For å dra referanser tilbake fra verden 1 til rundt verden 27. Deres vinnerkrav var ofte 100% dominanse eller skatter. Her ble det satt retningslinjer for når moral skulle bli fjernet, gullmyntpriser reduseres og adlingsdistanse økes. Hvorfor ble dette gjort? Jo, det fantes ikke nok spillere igjen til å yte sterk nok motstand til seiersherre, og for å gjøre spillet mer interessant og gøy for den vinnende stammen ble det gjort tiltak for å få ferdig verdenen. Nemlig fjerning av moral, billigere mynter og lengre adlingsdistanse. Jeg har forståelse for at adlingsdistansene ikke nødvendigvis trenger å gjøres noe med på disse små verdener som er her i dag, men moral og myntpris må det bli gjort noe med!
Når SEIERSKRAVET vårt sier vi skal nå dominanse på 80%, da har vi vunnet. I mine og alle andres øyne er det kun cleanup som gjenstår for å bli ferdig med verdenen, nøyaktig samme som vi har hatt fra Tribalwars.no sin opprinnelse. Vi skal ha et krav på "endgame" instillinger, selv på disse små verdener. Eneste som skiller seg fra tidligere år er størrelse på verdener, men til felles har man alltid kunne glede seg til endgame. Nå er dette blitt en stor pest og plage, hvor vi aldri kan ha glede i sluttspillet heller. I min oppfatning er det å ikke fjerne moralen på et passelig tidspunkt nesten som å spille sjakk med en hvit og en svart konge på brettet.
Så med dette, vår kjære CM. Jeg ønsker deg en stor og varm takk! Tusen takk for at du dreper dette enormt tidkrevende spillet. Tusen takk for at du omsider får meg med flere til å slutte permanent!
Vi snakkes nok garantert aldri igjen.