Søkeresultater

  1. Spørsmålsrunde

    En følelse av å ha investert tid som man ikke ønsker å gi slipp på selv om man ikke skaper mer verdi eller gode erfaringer ved å fortsette. Man ønsker ofte å få noe ut av det man har brukt tid på, som at noen skal huske det eller lignende. En god måte å bli kvitt avhengigheten kan være å fylle...
  2. Spørsmålsrunde

    Tviler, med mindre medlemmene faktisk er veldig aktiv og lærer av den profilerte SI modellen. Anbefaler å se instruksjonsvideoene hennes. Om man ser etter en seriøst tilbakelent stamme som har potensiale til å bli mektig ved senere anledning; hva er et godt / det beste alternativet?
  3. Ryktebørsen

    Må jo være mye bedre å rekruttere alle faremomentene i området istedenfor å risikere å bli adlet eller tape mye tid på å kjempe mot dem.
  4. Spørsmålsrunde

    1. Bergenspesten 2. heskey 3. Final 4. Tarustix 5. Villareal 6. Newsted 7. Dr. dre 8. ur boy tony 9. Stor løve 10. vaffelmann Noen som vet 100% sikkert om "privilegium" og "flammende tale" fungerer med hverandre?
  5. Faktabørsen

    Fakta er at dette ser ut til å bli en verden som blir mye jevnere enn den foregående :D
  6. Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    6683
  7. Tilbakemelding ønskes: Nye oppdrag

    Gjerne, ettersom man ikke får ressurser av def tropper så vil man da ønske å fokusere ressursfelt over tropper.
  8. Spørsmålsrunde

    Skal se på at venner drikker seg skitings og deretter prøver seg på å hooke på byn :D Når angret du sist på at du spilte tribalwars, og hvorfor? :)
  9. Spørsmålsrunde

    Vaffelpungene er vertfall ikke topp 10-12, kanskje dem går i oppløsning om det går dårlig. Kan tenke meg Vidda Force og troll også. Hvem blir de to neste til å bekjempe 10000 enheter?
  10. Faktabørsen

    Enig, var redd for at kostnadene skulle øke med 20%.
  11. Spørsmålsrunde

    Nei det visste jeg ikke. Men jeg visste at man risikerer å få et kort svar som ikke gir noen ordentlig begrunnelse på hvorfor man velger å ikke å gjøre noe med problemstillingen. Eller begrunne hvorfor noe blir gjort som kan virke galt. Syntes dere det er rart at jeg blir mer opprørt over...
  12. Topp 25 spillere!

    Eyyy flott liste! Bortsett fra helt nederst da. Er uenig i noe der :P
  13. Topp 25 spillere!

    Som regel den som starter tråden. Spesielt hvis det er så tidlig i spillet.
  14. Faktabørsen

    Eyyy! Godt jobbet! :) Rettferd vill seire :D
  15. Intervju av Themis

    I såfall var det sikkert Gigery (eller Ingvaldsjensen, men mindre trolig). Gigery ba vell om nåde fra deg Chaos etter det jeg har hørt. Til gjengjeld skulle han gå i mot oss, som allerede var dømt til å bli rimmet.
  16. Faktabørsen

    Hvis PP fordelene hadde vært litt mer gjennomtenkt og fokuserte på likt for alle prinsippet så hadde det jo ikke vært et problem. 3x5000 ressurser per dag i oppstarten er jo alt for mye. Det kunne heller vært slik at i de første 2-3 ukene så fikk hver spiller muligheten til å kjøpe et økende...
  17. Faktabørsen

    Stort PP bruk er umoralsk og lite rettferdig, da ikke alle kan håve inn de 3x5k ressursene som kommer på markedet. Det ser det ut som om det er en bred enighet om dette, eller tar jeg feil? Men å lage flere falske kontoer for å booste sin / sine egne brukere er i mot regelverket, og...
  18. Faktabørsen

    +1 Men det kommer sikkert noen egg som må fylles med godteri i år også :&
  19. Faktabørsen

    Ikke at jeg på noen måte tror det blir avgjort bare ved å ta inn disse, og at dem holder sammen. For å følge guiden til agantsincer fra v24 så trenger dem fortsatt spioner, backstabbere osv.for å vinne. Dem kommer sikkert til å holde seg som #1 i lang tid, hvis ikke til verden slutter. Men uten...
  20. Spørsmålsrunde

    Blir feil å skylde på Ori alene ja. Stammen vår kunne bidratt mye hvis flere hadde hatt innstillingen til å gjøre det. Jeg ønsket å bidra med det jeg kunne i vest, skulle vell delt et forum uten å gå inn i allianse. Det kunne sikkert vært mulig, synd jeg ikke tenkte på det, men ellers så var...
Topp