Søkeresultater

  1. Besvart tribal wars ferdigheter

    hei jeg lurte bare på de ulike strategier/ ferdigheter osv som er i spillet? som for eksempel farmin, faking, snpining ovs hvormange er det? kan noen gi meg de ulike strategiene?
  2. Spørsmåls- og kommentartråd til verden 18

    hei kan du vennligst svar på spørsmålet mitt: kan du si til meg detaljert hvilke premiumfunksjoner i verdenen Premiumkonto, Kontoadmin, Farmeassiste, + 20% ressursproduksjon og + handelsbonus. I tillegg til det bytting av varer med handelsmenn. det er vel alle eller er det mer??
  3. Spørsmåls- og kommentartråd til verden 18

    Premium: Ja, alle* (ikke kjøp av adelsplass) ka mene med ikke kjøp av adelsplass? ka menes med alle egentlig så her er det slik at man har +25% ressureprodukson og bytting av ressures med handelsmenn ? det er vel kun de eller?
  4. Besvart handle med handelsmannen

    når jeg handler med handelsmannen, bruker jeg 10 pp men kan jeg handle så mye jeg vil? for eksemle så 100000 leir eller 1000 leir vil jeg betale 10 pp?
  5. nei, hva er ROBLOX

    nei, hva er ROBLOX
  6. Besvart har bonuslandsbyer egne forscarstropper?

    takker. har et annet spørsmål; når det gjelder foreksempel; hogsfelt så hvor er kommer en list om den( jeg mener til V14. jeg mener for eksempel her: http://help.tribalwars.no.com/wiki/Hogstfelt så ser man at der alle verdener unntatt V14 så når kommer listaen?
  7. Besvart har bonuslandsbyer egne forscarstropper?

    har bonuslandsbyer egne forsvarstropper? enten det eller så har noen støttet den.
  8. Besvart hva er disse innstillinger i verden 14???

    takk for svaret soory fordi jeg plaserte den feil. fikk nesten et hjerteattack :)
  9. Besvart hva er disse innstillinger i verden 14???

    Når ble det slik at man må betale preminmpoeng for å lage et tilbud i markedet?
  10. Besvart Hvordan kan jeg øke prosenten til at pláladinen får gjenstander?

    åja men nå er det slik at det er en quest så jeg må oppfylle i Classkik og den er slik at jeg får en gjestand men hvordan skal jeg gjøre det da?
  11. Besvart Hvordan kan jeg øke prosenten til at pláladinen får gjenstander?

    hvis i ftammtida støtter jeg en bounslandsby med litt tropper og jeg sender paladin på et angrep. øker det da ?
  12. Besvart Hvordan kan jeg øke prosenten til at pláladinen får gjenstander?

    Hvordan kan jrg øke prosenen til at pláladinen får gjenstander? har lagt merke til at det har ikke økt når jeg farmer. Øker det når paladin dreper soldater eller? :)
  13. Besvart Hvorfår står det info om forskningsnivået kun i verden Classik?

    Hvorfår står det info om forskningsnivået kun i verden Classik? Her http://www.tribalwars.no.com/register.php?mode=ask_server når jeg trykker så er det kun Classik man får info om- Hvorfor?
  14. Besvart har et problem

    jeg har glemt saken i alle fall( hR VÆRT TRAVELT) men nå skal jeg få denne tråden i livet igjen :)
  15. Besvart Hva med en verden litt før eller etter starten på sommerferien

    Heisann folkens :) Jeg er litt ny i forumet så jeg er usikker på om dette er det riktige stedet. Uansett hva syns dere hvis en verden starter litt før eller litt etter sommerferien? ( og med det mener jeg verden 14)
  16. Besvart har et problem

    Jeg har sendt for lenge siden og je tror at jeg har valgt V10 men jeg fikk ingen svar og verden ble avsluttet. Når jeg registrer meg på nytt så kommer at jeg har registrert meg men når jeg brukenavnet og passordet så blir det feil. Når jeg trykker på glemt passord så kommer det at e-posten...
  17. Besvart har et problem

    Hei! Jeg har et problem. Jeg har egentlig en annen konto som jeg bruker i spillet og jeg bruker den fortsatt. men når det gjelder forumet så har jeg registrert meg men jeg har glemt passordet. Jeg har prøvd å registrere meg på nytt men det går ikke. Hva skal jeg gjøre?
Topp