Besvart har et problem

abid1998

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hei!
Jeg har et problem. Jeg har egentlig en annen konto som jeg bruker i spillet og jeg bruker den fortsatt.
men når det gjelder forumet så har jeg registrert meg men jeg har glemt passordet. Jeg har prøvd å registrere meg på nytt men det går ikke. Hva skal jeg gjøre?
 

DeletedUser

Guest
finnes 2 løsninger.

1 ta å send en ticket til support :)
2. den letteste: skriv inn noe i passord feltet og når du får opp at det e feil så kan du trykke på at du har glemt passordet
 
Sist redigert av en moderator:

abid1998

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg har sendt for lenge siden og je tror at jeg har valgt V10 men jeg fikk ingen svar og verden ble avsluttet.
Når jeg registrer meg på nytt så kommer at jeg har registrert meg men når jeg brukenavnet og passordet så blir det feil. Når jeg trykker på glemt passord så kommer det at e-posten finnes ikke eller noe sånt. HVA skal jeg gjøre? :((((
 
Sist redigert:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg har sendt for lenge siden og je tror at jeg har valgt V10 men jeg fikk ingen svar og verden ble avsluttet.
Når jeg registrer meg på nytt så kommer at jeg har registrert meg men når jeg brukenavnet og passordet så blir det feil. Når jeg trykker på glemt passord så kommer det at e-posten finnes ikke eller noe sånt. Her skal jeg gjøre? :((((
Ikke lov å banne, eller bruke skjulte banneord på forumet. Redigér det bort. :)
 

DeletedUser

Guest
Siden det er knyttet til forumet kunne du prøve å sende en PM til Dakapo her på forumet. Hun pleier å kunne hjelpe i de fleste slike situasjoner.
 
Topp