Søkeresultater

  1. Ryktebørs

    Vi får vente å se :D
  2. Ryktebørs

    agree....
  3. Faktabørs

    Fakta at Myth speider stakkars lille meg :O
  4. Besvart Spørsmål.

    tror dette kan gjøres via marked :) Kan prøve å se :P
  5. Spørsmålsrunde

    Tja vanskelig å si. maks 1 måned :) Når starter "Den store krigen"
  6. Spørsmålsrunde

    Dope ofc :D Hvilken stamme kommer vi først til å ta :D
  7. Jehovas Guider

    Det jeg mente med dette, er at disse fyrene fra jehovas skal spre budskapet om religionen sin, når du hører på i 10 min så vil du ikke høre mer å høffelig skal prøve å lukke døra så tar de faen meg å stikker foten mellom døra di, de gir seg ikke vettu. det jeg mente med omsider smelle igjen...
  8. faktabørsen

    i got a tribe :D
  9. Jehovas Guider

    Misjonæren, Grimlock. Som drar rundt på tw forum å sprer flotte guider til folket :D
  10. Jehovas Guider

    er det de som banker på døren din, å ikke vil gå før du omsider smeller igjen døra :D
  11. Faktabørs

    Fakta er at det foregår en krig mellom br stammen vs Sons Of Anarchy og NUKE :D
  12. Ryktebørs

    Alle runder må ha en ryktebørs :o Ryktes at det er nattbonus på hp8
  13. Rate spilleren over

    Kan jo se på spillerne også, men hvis du spiller der ser vi vel mye til gråbyadling framover eller hva :D
  14. Rate spilleren over

    Punchinello Poeng: 10/10 rank 1, har gjort det godt posisjon: Har en fin posisjon mye å ta i, mye å være glad i ^^ 10/10 OD: 10/10 Nummer 1 :) farming Best i test :D 10/10 Stamme 8/10 Mo har ikke imponert meg så mye... Rykte 8/10 Du er synlig på alle kontoer du spiller...
  15. Ryktebørs

    oiii. Du burde vel restarte nå :D
  16. Spørsmålsrunde

    Buuuuuuuurn ble jo nr 2 så må bli deadpool på nr 3 Hvor lenge er det til Dope er forbi MO igjen?
  17. Ryktebørs

    Ryktes at noen har incs:hmm:
  18. Rate spilleren over

    Bergkongen Poeng: 9/10 inne på top 20 :) Plassering: Plasseringen er middels er en brukbar spiller i omerådet, farmene mulighetene er middel.. 7/10 Farming: Han har farmet mye med tanke på posisjon og hvor mange i Dope rundt han 8/10 OD over 2k i angrep, er vel ganske bra i...
  19. Avstemning: Første intervju

    Hadde vært tøft med et intervju av gertpe :)
  20. Synchroniser og Dope

    ahahahahhaha. tror jeg dør.
Topp