Søkeresultater

  1. W75 net. En unified stamme mellom Norge, Sverige og Danmark

    Hvis noen er interesserte, så finnes det som regel alltid plass som co's i stammen. Ta forbindelse med meg, så skal jeg nok få til noe. Skype: Skjervee
  2. W75 net. En unified stamme mellom Norge, Sverige og Danmark

    Vi har kommet godt igang, og aktiviteten er stor. Stammen består foreløpig av 33 kontoer :) Vi har fortsatt plass til flere, både som duals og egne kontoer!
  3. W75 net. En unified stamme mellom Norge, Sverige og Danmark

    Svenskene er veldig seriøse, derav holdningen. Ja, de har temperament, noe som ikke alltid er like greit. Men som regel tar det ikke lengre tid enn noen timer, toppen en dag, til de har roet seg ned, og beklager alt. Har spilt med flere av disse på W73. Selv synes jeg ikke det var noe å forlate...
  4. W75 net. En unified stamme mellom Norge, Sverige og Danmark

    Ja, men det spørs om du forsvinner i starten av verdenen eller ikke ;-)
  5. W75 net. En unified stamme mellom Norge, Sverige og Danmark

    Jeg slenger meg med her! Spiller med flere av de svenske som skal være med i premaden for øyeblikket, på w73, og har bare gode ord å si om gjengen. Utrolig organisert, og seriøs ledelse, blandet med et spillere fra det øverste sjiktet fra .se! Hvis man endelig vil ha en skikkelig utfordring...
  6. Spørsmåls- og kommentartråd til runde 11

    Fungerer fint nå :)
  7. Lov å håpe på PP-fri verden?

    Du må jo tenke på at det faktisk er deres jobb det er snakk om også. Er ikke bare bare å si ifra seg jobben.
  8. Faktabørs

    Vi orker ikke bry oss. Hvis vi hadde gjort det hadde vi ikke mistet mange hundre tusen poeng de siste ukene.
  9. Faktabørs

    Ingen spiller aktivt. Bare logger inn en gang annenhver uke for å flytte tropper til spesifikke byer. Slik som når Kileren10's tog ble tatt her i dag/går(?).
  10. Faktabørs

    Er forøvrig jeg(Persverus) som forsvarer, eller man kan jo i praksis si Kileren10. Hørtes ut som om du trodde jeg angrep. Spørs om du refererer til dere som i Tkdark's stamme eller ikke. ;)
  11. Faktabørs

    Det var dessverre ikke Tkdark som angrep, men henrik007h. Litt bakgrunnskunnskap som ikke er på plass hos den mannen tydeligvis.
  12. Julelotteri

    14. Ressurser
  13. Faktabørsen

    Fakta er at Ralph Lauren har adlet en by av Savant.
  14. v17s Første Krig!

    Fort gjort :)
  15. v17s Første Krig!

    Trodde det var underforstått at man brukte grenseverdier i en slik situasjon, men det var det tydeligvis ikke for alle.
  16. v17s Første Krig!

    Kort sagt: 1/0 er en ikke definert verdi. Når vi da bruker grenseverdier, får vi at lim(1/x) hvor x --> 0 = uendelig. :)
  17. v17s Første Krig!

    Jo, 1/0 er lik uendelig. Og du angriper problemet på feil måte. Men nok om dette. Hvis du vil ha mer begrunnelse kan det tas på PM.
  18. v17s Første Krig!

    I dette tilfellet er det vel 1/0 som er lik uendelig. So joke's on you :)
  19. Ryktebørs

    Det at dere faktisk brukte tid på å krige mot Ninky i stedet for Teemo, forteller nok etter min mening.
  20. Ryktebørs

    Overrasket hvis det skjer, men hadde uten tvil vært mer moro med krig igjen.
Topp