Faktabørs

skjj

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Fakta er at Tkdark begynner å gå tom for off, ettersom han sløser masse tropper på å ta en Persverus-by som jeg har stacket :p

Det var dessverre ikke Tkdark som angrep, men henrik007h.
Litt bakgrunnskunnskap som ikke er på plass hos den mannen tydeligvis.
 
Sist redigert:

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363

skjj

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Er forøvrig jeg(Persverus) som forsvarer, eller man kan jo i praksis si Kileren10. Hørtes ut som om du trodde jeg angrep. Spørs om du refererer til dere som i Tkdark's stamme eller ikke. ;)
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Hmm, jeg som var sikker på at Persverus var forlatt og han bare satt på 3k buer i hver by før han ga seg. Interessant! Da vet jeg hvertfall at det er litt motstand igjen der...

Det jeg stusser på er at togene jeg har sendt fra mobilen har gått gjennom hver gang...
 

skjj

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Ingen spiller aktivt. Bare logger inn en gang annenhver uke for å flytte tropper til spesifikke byer. Slik som når Kileren10's tog ble tatt her i dag/går(?).
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Er forøvrig jeg(Persverus) som forsvarer, eller man kan jo i praksis si Kileren10. Hørtes ut som om du trodde jeg angrep. Spørs om du refererer til dere som i Tkdark's stamme eller ikke. ;)

My bad, dårlig formulert. Jeg mente Twol, eller rettere sagt Henrik007h kontoen :D
 

DeletedUser

Guest
Tja, det er jo fakta. Men noe mer interessant er at Tkdark valgte å sløse bort fire semi-nukes på å ta nettopp den byen av RV, som ikke er en spesielt god beslutning, spør du meg. Når noe først sendes, bør du sende noe skikkelig!

Fakta er at Tkdark begynner å gå tom for off, ettersom han sløser masse tropper på å ta en Persverus-by som jeg har stacket :p

Joa, jeg sløste bort noen nukes, men ikke mer enn jeg hadde råd til. Dessuten ville de ikke vært sløst vekk hvis det ikke var for at RV brukte en haug med pp på å få opp muren. Da hadde jeg kanskje tapt 1-2 :)
Det med at jeg begynner å gå tom for off er dessverre ikke fakta. Har stadig en god del fine nukes som står og venter og passer på hvis deffen svikter og jeg må begynne å readle byer ;)
 

DeletedUser

Guest

Hmm... underlig. Må ta opp dette med han :p
 

DeletedUser

Guest
mulig de ikke har nok ress på rimmen til mere en halve nukes.. :D

jaja, tror dere i sør går mot mørkere tider er jeg redd. :warrior:
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Ingen spiller aktivt. Bare logger inn en gang annenhver uke for å flytte tropper til spesifikke byer. Slik som når Kileren10's tog ble tatt her i dag/går(?).

Du kunne vel bare snipet det? Hadde vært mye billigere for deg :p sendte jo tog fra mobilen, og da blir det mange sek mellom :p
 

DeletedUser

Guest
mulig de ikke har nok ress på rimmen til mere en halve nukes.. :D

jaja, tror dere i sør går mot mørkere tider er jeg redd. :warrior:

Har flere fulle nukes jeg? o_O
Det eneste er at jeg sparer dem, og sender noen få nukes på Kileren10 sammen med et hundretalls fakes :3
 

skjj

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Du kunne vel bare snipet det? Hadde vært mye billigere for deg :p sendte jo tog fra mobilen, og da blir det mange sek mellom :p

Vi orker ikke bry oss. Hvis vi hadde gjort det hadde vi ikke mistet mange hundre tusen poeng de siste ukene.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg klarte å få dagens angriper :3

1x Dagens angriper
Bekjemp flest enheter på denne verden som angriper.
Rekord: 09.01.2014 (41.940 enheter)
 

DeletedUser

Guest
Fordi jeg må farme det xD

Må skaffe ressurser til gullmynter og adelsmenn o_o
 

Mini

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
^.^


Morsomt;) Skulle bare bli kvitt noen tropper så hvorfor ikke sende på fienden?:p
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Hvis du faktisk vil gjøre noe skade med de troppene, sender du ikke de på en by jeg har stacket godt med over 30k spyd, sverd og bue. Det er så ineffektivt som det kan bli. Som du ser på noen av rapportene her, mistet jeg såvidt tropper i det hele tatt.

Hvis jeg var deg, ville jeg heller sendt troppene mine på byer rett bak fronten, så jeg ville sluppet problemet med stackede byer ;)
 

Mini

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvis du faktisk vil gjøre noe skade med de troppene, sender du ikke de på en by jeg har stacket godt med over 30k spyd, sverd og bue. Det er så ineffektivt som det kan bli. Som du ser på noen av rapportene her, mistet jeg såvidt tropper i det hele tatt.

Hvis jeg var deg, ville jeg heller sendt troppene mine på byer rett bak fronten, så jeg ville sluppet problemet med stackede byer ;)

Morsomme er at det var avanir som sendte det:p
 

DeletedUser

Guest
Husker jeg rett var det snakk om blandingsbyer som måtte renskes opp litt, og tror det var Monkeyslut som satt på kontoen og angrep, ikke avanir? o_o
 
Topp