Søkeresultater

  1. Sannheter

    Og jeg er glad i deg, også <3
  2. Sannheter

    Sannheten er at DON slask adlet sin push-konto DON aktiv. For å slippe mas om push så gikk DON aktiv grå rett før adlingen skjedde. Push er ikke lov, men om noe gjøres med dette er uvisst.
  3. Sannheter

    Jeg skulle gjerne gitt deg de bevisene jeg har, som er minst tre, men av helt forståelige grunner så kan jeg jo ikke det.
  4. Sannheter

    Vel ... Jeg vil ikke kalle dem trofaste hvis de selv sier de ikke har tro på stammen, og ønsker å finne en ny stamme. Men det er du sikkert uenig i.
  5. Sannheter

    Det er også en sannhet at lederen for The Elite ikke visste om denne sannheten. Vær så god for tips.
  6. Sannheter

    En sannhet er at han er skolegutt, så han har nok å tulle med annet enn tw-tullet :( Sannhet er også at Habbomannen, Peter98 og Nerder av Stål gir meg negativt ryktepoeng. Men jeg har fått mange positive av dere på min vanlige bruker, så det skal vel gå bra (yes) det er sannhet at Boo er...
  7. Sannheter

    Kom gjerne med sannheter til meg. Helst i form av ryktepoeng med eller uten melding ved siden av, for med ryktepoeng så føler jeg meg verdsatt, og det liker de fleste ^^ Diplomatiet på V22 er om dagen kaotisk som fy. Folk flørter med hverandre som bare det, men lite skjer ennå. Vi nærmer oss...
  8. Sannheter

    En brennhet sannhet i åpningsetappen: Elite sliter med medlemmer som er på utkikk etter andre stammer, fordi de ikke har tiltro til egen stamme. Det kan avsløres at dette er det som kan kalles nøkkelspillere for stammen. Vil Elite knekke?
  9. Sannheter

    Hvem hadde trodd at det blir sannheter av verden 22? Joda. Popp litt popcorn, finn frem litt brus, og vent i spenning på sannheter (med fare for at popcornet blir litt kalt og colaen dævv før jeg får baken i gir og lagt ut ting og tang)
Topp