Sannheter

sannhetenselv

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Hvem hadde trodd at det blir sannheter av verden 22?

Joda. Popp litt popcorn, finn frem litt brus, og vent i spenning på sannheter (med fare for at popcornet blir litt kalt og colaen dævv før jeg får baken i gir og lagt ut ting og tang)
 

sannhetenselv

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
En brennhet sannhet i åpningsetappen: Elite sliter med medlemmer som er på utkikk etter andre stammer, fordi de ikke har tiltro til egen stamme. Det kan avsløres at dette er det som kan kalles nøkkelspillere for stammen. Vil Elite knekke?
 

sannhetenselv

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Kom gjerne med sannheter til meg. Helst i form av ryktepoeng med eller uten melding ved siden av, for med ryktepoeng så føler jeg meg verdsatt, og det liker de fleste ^^


Diplomatiet på V22 er om dagen kaotisk som fy. Folk flørter med hverandre som bare det, men lite skjer ennå. Vi nærmer oss noe saftig.
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
En brennhet sannhet i åpningsetappen: Elite sliter med medlemmer som er på utkikk etter andre stammer, fordi de ikke har tiltro til egen stamme. Det kan avsløres at dette er det som kan kalles nøkkelspillere for stammen. Vil Elite knekke?

Det skjer nok ikke, beklager... :(
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Jeg må dessverre skuffe deg, Body/the cr. Alt han sier er sant. Er bare å innse. :mehe:
 
Topp