Søkeresultater

  1. Semifinale i TW-champ

    Peligroso vs Chaosisalex Preference vs Skandyzzz
  2. Faktabørsen

    Fakta er at MO luket ugress (giggle)
  3. Omkamp kvartfinale

    Themis vs Skandyzz
  4. TW-champion diskusjonstråd

    altså nå har jeg skrevet innlegg for at stemmene mine skal telle så hvorfor gjør dem ikke det? :cry:
  5. TW-champion diskusjonstråd

    HAHA, seriøst (rofl) hmm (wasntme)
  6. Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    6675
  7. Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    6673
  8. Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    6671
  9. Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    6669
  10. Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    6667
  11. TW-champion diskusjonstråd

    Lurer på hvem som vinner over agentsicer47 og Chaosisalex in-game da (giggle)
  12. Kvartfinale i TW-champ

    Peligroso vs King of Defence- egenkamp Preference vs -Coller agentsicer47 vs Chaosisalex Themis vs Skandyzz
  13. TW-champion diskusjonstråd

    Les navnet på kontoen vår engang til du :) Får heller ikke så mye ODA av å nuke folk med 50% moral + at vi må bruke flere nukes når vi møter stacks :P Må heller ikke alltid treffe på tropper når man adler folk, som gjør at man får mindre ODA. Hadde barbsa gitt oss litt motstand så hadde vi nok...
  14. TW-champion diskusjonstråd

    Under Sindre190 på v23 men det er vel fortrengt ;) Om du har lyst å rakke ned på aktiviteten min igjen så kan jeg vell slenge på at jeg tok DR 9 dager på rad solo med en by på 800 poeng da andre hadde 2 byer og duals ;) Snakk med Fredrik om du vil ha dette bekreftet eller Slumpi ;)
  15. TW-champion diskusjonstråd

    Sorry, hører ikke på folk jeg har farmet på andre verdner (rofl) du har ingenting å spille inn med på dette uansett da du ikke vett noe om hva som faktisk skjedde ;)
  16. TW-champion diskusjonstråd

    ja, vi har utretter mindre men vi har ikke akkurat hat front lenge heller og vi har jobbet med å få front og nå har vi det men det eneste vi får tilbake er hate :)
  17. TW-champion diskusjonstråd

    Hadde det vært litt hjelp å få på dagtid hadde jeg forsatt, men når det ikke var noe å hente der så er det ikke så mye jeg kan gjøre. Har liksom noe som heter skole og et sosialt liv jeg også, som var unnskyldningen til at jeg ikke fikk hjelp av Niko samtidig som han plutselig kom med at han...
  18. TW-champion diskusjonstråd

    Gjelder ikke det dere og? (giggle)
  19. Runde 3 i TW-champion

    King of Defence vs Toniden - Egen kamp Peligroso vs toggie esso vs Skandyzz slampy93 vs -Coller Vallhall vs Chaosisalex herregud70 vs agentsicer47 Jon Snow. vs Preference Pax Era vs Themis
  20. 2.runde i TW-champion

    Chaosisalex vs schibevaag Vallhall vs spamhappy Tetris vs agentsicer47 Byggmester Putin vs herregud70 Themis vs Starboy Skandyzz vs mr.joakim93 Jon Snow. vs Ekans. King of Defence vs legend786 go kamp :) toggie vs haakonk Kvello vs Toniden slampy93 vs Graffyz Preference vs cleverpanda Linoko vs...
Topp