Søkeresultater

  1. Forslag til Konkurranse?

    Tic-tac-toe konkurranse? :D
  2. Ryktebørsen

    Det smalt klokka 23.59, er bare å ta en kikk på diggoefkr123 på tw stats ;)
  3. Ryktebørsen

    Aldri sett noen blitt så sint fordi vi oppdaget hvem spionen deres var før. Husker du anklaget MK for å ha spion i Sense på v29, noe vi aldri hadde, alikevel så kjører du på med det selv. Hykler much? Hva kan vi ta med oss videre fra denne situasjonen? Dette tar ihvertfall jeg med meg videre: 1...
  4. Faktabørsen

    Hva i?? Søk igjen du så skal jeg akseptere på sekundet!!
  5. Faktabørsen

    Ja Marcus er en flink fyr, der har du noe å strekke deg etter!
  6. Faktabørsen

    Sjekk v29 rangeringen :)
  7. Faktabørsen

    Ja, vi var størst, slik som TR, så merga SWE og CR seg til den desidert største stammen, så ble det krig mellom TR, Sense og SWE. Det er jo akkurat det samme som skjer her jo, dere kan like så godt skifte navn til SWE, så skifter vi til TR og Sense!
  8. Faktabørsen

    Dette er jo nesten en remake av v29 der det var Sense og TR mot SWE, da var det helt innafor, men nå som det ikke går i din favør er det tribalhugs?
  9. Ryktebørsen

    Ryktes at etter en intens aksjon mot de slemme gråbyene i området ble vi på Don Jon første til 100 byer :cool:
  10. TW champion Finale v 29

    Black magic VS radisson
  11. Spørsmålsrunde

    Han er en dyktig spiller. Sjalu eller? Hvem blir første til 100k poeng?
  12. Faktabørsen

    Ingen som ikke klarer å misbruke pp-funksjonene, men de fleste folk har vel bedre ting å bruke pengene sine på. Som sagt, jeg bryr meg ikke, men det er veldig klart at du bruker utrolig mye, skjønner ikke hvordan du kan prøve å benekte det engang :p
  13. Faktabørsen

    Du kan jo heller poste premiumloggen din, ikke at jeg bryr meg, er jo ikke slik at jeg forventer at ingen skal misbruke pp-systemet.
  14. Semifinale i TW-champion v 29

    Black magic VS etriuss14 - ææh, sykt jevnt, etriussn kjører på på 1. plass, og har et helt sykt aktivitetsnivå. Men Vebjørn får seieren, han knuser på mot Sense, og med sine 33 byer tatt er han den eneste som nærmer seg oss på Don sine 34, og her går han nok snart forbi. Don Jon VS radisson -...
  15. Faktabørsen

    Liker ikke å tenke på hvor mye du har brukt på 20% redusert pris:P
  16. Faktabørsen

    Folk liker ikke å bruke tropper på å adle en stor og fin by når dem kan ta en liten bonusby så pp-booste den rett til himmels skjønner du :)
  17. Om kamp Kvartfinale TW-champion v 29

    Det endte vel 9-7 til Vebjørn, avstemningen var egentlig ferdig 22.00 i går kveld :)
  18. Spørsmålsrunde

    Kjekt å lese! Har vel en liten rengjøringsjobb igjen på v29, og sikkert en liten kamp om førsteplassen, så får vi se hva det blir til på V30, var gøy å spille mot dere i Sense ihvertfall :)
  19. Om kamp Kvartfinale TW-champion v 29

    Black magic vs the road of forgiveness Gjøre det litt spennendes her da :)
  20. Kvartfinalen i TW-champion v 29

    Black magic vs the road of forgiveness - Kanskje den vanskeligste her i kvartfinalen. Jeg synes BM får vist seg frem mer, han adler masse Sense byer, noe som helt klart trekker opp, mens TROF har 1. plass og er utrolig aktive, noe jeg tror muligens ville gitt dem seieren til slutt. Som sagt...
Topp