Faktabørsen

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
fakta er at jeg Trodde det var noen krigsglade spillere som returnerte, men tok vist feil, er det jff som er tilbake?
#tribalhugs
Hvis det er Nice/DK du sikter til, så må man vel kalle de som erklærer krig krigsglade? Og slik jeg ser det så valgte dere først NY og vi valgte DK. Dere merget, vi fortsetter som to stammer. Fortsatt langt unna noe som kan kalles tribalhugs. Er du misfornøyd med at det var ditt foruminnlegg som var grunnen til at det ble krig? Hva sto det i krigserklæringen igjen?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Vi, en stamme på 8 spillere merga med en stamme på 7, etter dere to gikk inn i en ally og Sander sa målet med alliansen var å krige mot MM.
Atm er det:
Nice, Dk, DG, TRS vs MM i krigen.

Skjønner du er glad i å feilinformere. Fikk høre en del av argumentene dine for at Nice og DK skulle få allianse, mye bullshit der.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det er feil. Atm er det DK/Nice vs MM, GTFO GTFOjr og NY. Så vi er åpenbart underdogsa her. :)
 

Big man

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
26
Begge sider i denne krigen er jevnstore, dere er 472k, vi er 482k. Kanskje GTFO ikke er på papiret i erklæringen, men så langt har de kriget mer enn dere i hvertfall.
 
Sist redigert:

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Kjapp hoderegning sier meg at det er 462k vs 527k, glemmer du av trs eller understammen deres? Begge er værtfall i krigen.
Dere har 47 flere byer en oss pdd. Men du mener vel det er jevnstort.
 

Big man

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
26
Glemte [DG] ja, men spør du meg ser de tallene der fortsatt veldig jevne ut.

Er det slik at i en stammekrig må hver side ha nøyaktig like mange byer og poeng for at det skal være fair? Sinnsykt å klage over tribalhugz bare fordi din side i krigen er en liten brøkdel mindre, ta å adle 2-3 byer da, så er det jevnet ut ;)
 

Mumle Hekleegg

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Dette er så og si en så gjevn krig du kan få Kristan :) Det er heller ikke poeng som vinner kriger :) Om du har tro på dine egne og din stamme sine evner burde dere klare dette :) Er heller ingen grunn for deg å være redd spillere på andre siden av verden :)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Jeg har full tro på stammen min, men irriterer meg hvordan dere har skrytt av krigslysta, men har holdt på som bare juling å ordne iap/allies de siste dagene rundt oss. Alt vi har gjort har vært mottrekk til dere, men synes vi endte opp med den bedre parten til slutt.

Hadde dere hatt sånn krigslyst ville ikke dere tatt ut truslene deres ved å få folk rundt dem mot dem.
Har blitt sagt at MM med mest meg har motarbeidet dere siden start, men bortsett fra å fyre litt under på forum og flire av rapporter der dere feiler, har vi ikke gjort noen ting mot dere, Sett bort i fra de 17 spydene og 17 sverdene jeg har hos b2b.

Som du sa til meg her en dag, skulle ønsket vi møttes på slagmarken, men virker ikke slikt på måten dere driver diplomati, ser ut som dere vil unngå det.
 

Alexander Hamilton

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Det er morsomt hvordan du prøver å få dette til å se ut som en urettferdig krig. Husk at det var du som startet det hele med å gå på lederstammen om natten, og kom løpende morgenen etter og ville ha allianse med DK. GTFO har selv sagt at de er på deres side, og de har også sagt at de samarbeider med UFC (som er usant ifølge UFC selv). Vi hadde IAP med VL også (rank 7 stammen), og de hadde en avstemmig i dag tidlig hvor de vagte å avbryte IAP med DK, og ville samarbeide med MM.

Det er DK, DG, Nice, TRS mot MM (+ NY som dere merget med i går), GTFO, GTFOjr og VL.

Dette er ikke en urettferdig krig, og du kan klage så mye du vil; det er du (Kreiz-brukeren) som er mest utsatt, og blir litt lei deg når du ser at vi er litt mange mot deg i ditt område. Husk, det er GTFO som har drevet å sendt adelstog nå 3 netter på rad mot oss, og ettersom de samarbeider med dere så fant vi ikke på en grunn å la være med å erklære krig. Hvis dere skal begynne på oss i DK kan vi like godt starte når det kommer inn krigsstats hver dag. Er vi ikke krigslysten? Vil påstå at vi er veldig krigslystne, dette er en helt jevn kamp når det kommer til antall poeng og byer. Det er åpenbart at begge sider kjører et noe diplomatisk spill nå ettersom ingen stammer har spillere med fullt av adelstog/nukes etc. som vil være vanlig i en større krig. Blir en mer rolig og avventende krig nå i starten, men begge parter har kjørt et diplomatisk spill.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
..Har blitt sagt at MM med mest meg har motarbeidet dere siden start, men bortsett fra å fyre litt under på forum og flire av rapporter der dere feiler, har vi ikke gjort noen ting mot dere..

Tror du har glemt årsaken til alt dette. For det første er det selvsagt som det står beskrevet i krigserklæringen
(Da Sandmafia aka Excon skrev en fortreffelig rating av Hamilton i forumet, og kom i skade for å skrive MM i stedet for DK et sted i teksten, så måtte Kreiz selvsagt kommentere skrivefeilen. Dette kan vi dessverre ikke la gå upåaktet hen. Vi ser oss dessverre nødt for å erklære krig.)
For det andre var det dere som startet denne krigen da dere plutselig gikk til koordinert angrep på Brum uten forvarsel.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Hvordan det er en forskjell? Her var dere større en oss fra første stund, mens på v29 utgjorde SWE så si det samme som oss to når vi samarbeidet.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Dere ser ikke poenget mitt, jeg sier ikke dette er en urettferdig krig, men jeg sier at dere hele tiden jobber for å gjøre denne krigen ujevn. Alt som har skjedd fra merg til allianser, har skjedd for å ta igjen det dere allerede har inngått i avtaler, så krigen holdes jevnt.
Dere inngår en allianse -> vi merger med NY og blir jevnstore.
Dere får TRS til å avbryte iap'en med oss å gå til krig mot oss -> vi går inn i allianse med GTFO og igjen bare er 40k poeng/47byer bak.

Og nei, hvordan er VL på vår side? Vi har bare en iap med de, og sånt blir det fremover.
 

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Hvordan det er en forskjell? Her var dere større en oss fra første stund, mens på v29 utgjorde SWE så si det samme som oss to når vi samarbeidet.

Ja, vi var størst, slik som TR, så merga SWE og CR seg til den desidert største stammen, så ble det krig mellom TR, Sense og SWE. Det er jo akkurat det samme som skjer her jo, dere kan like så godt skifte navn til SWE, så skifter vi til TR og Sense!
 

Big man

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
26
Du tok initiativ om å være ally med [DK] her om dagen, hadde det blitt en jevn krig med DK+MM mot nice? Nei. Hadde du klagd på forumet da? Tror ikke det heller.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ja jeg tok kontakt rett etter jeg hørte NY skulle gå i krig mot oss med Nice, noe som viste seg å være feil etterhvert.
Viste seg jo i ettertid at Reisverket og hadde tatt kontakt, da uten den troen om at de kom til å bli gangbanga.

Forresten Don jon, som jeg har poengtert har vi merget etter det kom frem at dere to var i allianse med formål om å ta ut oss. SWE merga først og da ble vi allierte
Er en stor forskjell å gjøre noe slikt for å bli større, og for å bli jevnstore. Om du ikke ser det gidder jeg ikke diskutere noe mer med deg.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
At NY skulle krige sammen med oss mot dere? Den var NY! Hvor i all verden hørte du det fra?
 

Alexander Hamilton

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Dere ser ikke poenget mitt, jeg sier ikke dette er en urettferdig krig, men jeg sier at dere hele tiden jobber for å gjøre denne krigen ujevn. Alt som har skjedd fra merg til allianser, har skjedd for å ta igjen det dere allerede har inngått i avtaler, så krigen holdes jevnt.

Har forklart dette før, du prøver bare å virke dum fordi du har satt seg selv i den posisjonen. Er ikke noe som helst å klage over, ingen andre enn deg selv ser dette som en ujevn krig nå. Du vet godt selv at du har jobbet hardt med å få tak i allianser og IAPs, det er ikke noe å si i mot? Blir bare tull å dele bevis osv. på forum, men blir så dumt når du anklager oss får å lage en ujevn krig når det er tvert imot helt rettferdig.

Dere får TRS til å avbryte iap'en med oss å gå til krig mot oss -> vi går inn i allianse med GTFO og igjen bare er 40k poeng/47byer bak.

Dette er bare tull, dere er 10 byer bak fordi VL valgte å bryte IAP med oss for å samarbeide med dere, det er jo fakta? TRS brøt IAP med dere fordi de har vært i allianse med oss hele veien? Vi er i krig nå, og du skapte krigen selv. Poeng? Dere er foran oss. Hvilken grunn hadde du til å kontakte VL om samarbeid hvis du ikke regner de som en del av krigen?

Ja jeg tok kontakt rett etter jeg hørte NY skulle gå i krig mot oss med Nice, noe som viste seg å være feil etterhvert.

Nei nei, jeg fikk henvendelser fra deg og Nice samtidig, og det viste seg at du hadde prøvd å adle de den natten. Husk, hvis DK hadde gått i allianse med deg/ eller samarbeid med dere mot Nice, hva hadde skjedd da? Regner med at dere ikke vil gå i mot GTFO, så du hadde vel en fin krig mellom Nice og DK/MM/GTFO i tankene - slik du kunne bygge deg opp igjen/adle Nice som var din opprinnelige plan? :)
 
Topp