Søkeresultater

  1. IzYaBoi

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    7269
  2. IzYaBoi

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    7261
  3. IzYaBoi

    Faktabørsen

    71 dager igjen (ca. 17-18.mai)
  4. IzYaBoi

    Faktabørsen

    Skulle nesten tro det var aksjon mot meg... men er jo bare dere som prøver å re-adle byene jeg tok :P Når man snakker om å tape tropper, så tar Push kaka xD 6x Dagens forsvarer Bekjemp flest enheter på denne verden som forsvarer. Beste resultat: 07.01.2019 (409.416 enheter) 211.878 / 243.154...
  5. IzYaBoi

    Facebook Gruppe Chat

    Vi har en TW discord for norske spillere, den er snart 2 år gammel. Alle er velkommen :D https://discord.gg/JWcBakh
  6. IzYaBoi

    Ryktebørsen

    Ryktes moral er satt til 100% hos alle :D
  7. IzYaBoi

    topp 10 spillere

    Er fan av snikadling ja. Er for lett å forsvare seg mot store aksjoner, så bedre å riske 1-2 nukes enn å sende 70 nukes i veggen :P
  8. IzYaBoi

    topp 10 spillere

    Ser 69 har snappa til seg noen av byene dere har adla, er vel noe? Har prøvd meg på dere jeg å, men så langt uten suksess. Men uheldigvis for dere, så er ikke jeg typen til å gi opp så lett :)
  9. IzYaBoi

    topp 10 spillere

    Pass deg nå, eller så kommer jeg for deg :P
  10. IzYaBoi

    Spørsmålsrunder

    Håper det blir meg, men får vel ikke lov :’( Skulle poengene i midtbyene øke eller vinnerkravet minske? Eller er det bare ønsketenkning fra meg? :P
  11. IzYaBoi

    Ryktebørsen

    Ryktes tidenes dårligste adlingsforsøk nærmer seg...
  12. IzYaBoi

    Spørsmålsrunder

    Enig, blir nok en seig krig. Er jo så lett å forsvare seg :S Coller får lov til å gi opp når vi tillater det ;) Når prøver Push seg på midtbyene? Eller sparer de byene til NTC er svekket?
  13. IzYaBoi

    Spørsmålsrunder

    Vel begge sidene har adlet 13 byer hver, men NTC har tatt ut flere tropper enn Push. Så NTC har kommet bedre ut av det vil jeg si. Blir det noe fortgang på denne verden?
  14. IzYaBoi

    Faktabørsen

    Blir mye vegg på Push i dag, de ram nuksa deres var litt svake må jeg si :P
  15. IzYaBoi

    Ryktebørsen

    Dobbelt så mange av null er fortsatt null, det du prøver å si er tallet en ;) Men ble ikke noen byer fra meg, bare slakt her dessverre :p 1x Dagens forsvarer Bekjemp flest enheter på denne verden som forsvarer. Beste resultat: 04.12.2018 (39.096 enheter) 346.780 / 346.780 346.780 / 346.780 Du...
  16. IzYaBoi

    ny HP

    hasta la vista.
  17. IzYaBoi

    Ryktebørsen

    Best for deg, vi har en verden å vinne ;)
  18. IzYaBoi

    Ryktebørsen

    Begge sider "slenger drit", som dere kaller det. Men er bare dere som spiller "victim card", for å sette oss i et verre lys. Er bare å ikke bry seg om forumet om det blir for følsomt for dere, da slepper vi også å høre på klagingen og sytingen deres. Vinn, vinn :D @Huncho forklarte det bra :)
  19. IzYaBoi

    Ryktebørsen

    Anklagene mine har blitt gjort utenfor dette forumet og på min jakt etter sannheten. Som jeg nå har oppdaget. Problem?
  20. IzYaBoi

    Ryktebørsen

    Er ikke julen tiden for slåssing og krangling? Eller har jeg tatt feil?
Topp