Søkeresultater

  1. Ryktetråden

    Au da, se der ja ! :oops::oops: Jeg tenker nok forklaringen på det er fargekodene jeg har på kartet. Jeg har fargekoder på hvem som er adlingsmat i nærområdet . Du var adlingsmat med tanke på stammen du var i før du gikk til TFO. Jeg var nok ikke oppdatert på det tidspunktet at du hadde byttet...
  2. Ryktetråden

    Ahhh, er det slik det henger sammen! Da skjønner jeg hva du har forsøkt å si her siden i går. Nå er det slik at Sickofarmer kontoen har hatt en personlig avtale med TFO, en avtale laget mellom Kill4fun og Christoffer ( Sicofarmer). Etter at Christoffer sluttet i jula har jeg opprettholdt den...
  3. Ryktetråden

    Creeds for at du fikk aktivitet her, men må si jeg ikke ble noe klokere av svaret ditt o_O
  4. Ryktetråden

    Hmm, blir intr å høre, spesielt etter at nuket ditt døde hos meg i går . Har ikke vært i nærheten av muren din og så mye som plukket blomster engang.
  5. Ri ut stormen

    Pff !! (lugger sau (kopi) hardt i krøllene og gruser snuta hans i utedassen )
  6. Ri ut stormen

    Ohhh... :cool:
  7. Ri ut stormen

    Din krokodille pekte mot < tror ikke det. Derfor påstanden at du ikke digger meg.
  8. Ri ut stormen

    What ever your <>< mouth go sau
  9. Ri ut stormen

    er det bare meg eller flere som sliter med denne "haikjeften vi lærte på skolen" > der dette riktig vei eller < eller denne.
  10. Ri ut stormen

    Så du liker meg ikke :(:(
  11. Ri ut stormen

    Jeg ser at jeg muligens kan ha ordlagt mg litt feil o_Oo_O
  12. Ri ut stormen

    Jeg digger dine krøller, og snart skal vi krølle oss sammen ;)
  13. Ri ut stormen

    Må jeg nok engang si til deg at du bare er en dead road kill sau , lol. Du spiller her? Prøver du å late som om du er på Sico for å lage drama eller lurer du å hvorfor du i det hele tatt er på V.34?
  14. Ri ut stormen

    Christoffer likte ikke speidere og ei at at jeg gikk etter deg og dine deilig krøller. Men nå er det slik at Chris ikke spiller her lengre. Nå er et meg (org.sau) og deg :)
  15. Ri ut stormen

    Eg bry meg, har titta innom både sau og Benis. Di har nada nothing. Og di som skrik høyst har minst.
  16. Ri ut stormen

    Ja, det hadde vært fint. Hvordan skal vi få til det?
  17. Ri ut stormen

    Bare hørt godt om deg så tenker at sau må være en bra fetisj :)
  18. Ri ut stormen

    Christoffer som fridde til deg før han tok inn denne kjipe sauen. Dere er jo tidligere dual spillere.
  19. Ri ut stormen

    Som tidl sagt, noe vi alle mener og synes . Men spillet er lagt opp slik og thats how it goes. Men overraskende nok er ikke PP bruken så stor som man tror om Berm. Her er det mye skills og vettu spill som også gir fremgang.
  20. Ri ut stormen

    Hadde du fått det som du ville hadde hele verden gått mot 1 stamme. Vil vel kalle det overkjør også ! Men , tomato poteto !
Topp