Søkeresultater

  1. Fakenickern

    V12s Felles Shitprat (Offtopic)

    Ikke vet jeg om dette er noe folk vil ha. men for meg som nesten "kun" leser V12 biten av TW forum er det litt lite aktivitet på forumet. Da begynner jeg. Hadde dagens raner i hele går, sjekka klokka 23:40 og da hadde jeg mista den :o hadde til og med passert 8 mill ressurser. Hvem...
  2. Fakenickern

    Funny Mails :)

    Da jeg savner denne her i V7 forumet legger jeg den like så godt til :) her kan du poste Morsomme meldinger, forum sitater, og andre sitater :) PS! brukernavn skal sensureres! Jeg begynner, siterer en hel stammeprofil :)
  3. Fakenickern

    By skifte script

    Hei, er det noen som kunne tenke seg og lage ett "by skifte script". vet at dette er fullt mulig ved å trykke noen ganger. men jeg vil helst kunne ha alle byer på hurtigbaren det scriptet i praksis må gjøre er å ta linken (gjeldende), kopiere den og endre de 4 sifrene etter "village=" med...
  4. Fakenickern

    Besvart Banned av rykte?

    Kommer jeg til å bli bannet for at noen TROR jeg er One Hit Ko? uten noen form for bevis? Dette er vel det eneste han kom fram til... "det er det de andre sier" jeg kan vel ikke bli bannet for et rykte? (inntil det motsatte er bevist) så kan vi avslutte tråden med:
  5. Fakenickern

    I (One Hit KO) Demand Competetion! Noobs.

    Not being funny, but this is stupid. How hard is it to stay top 20 with a considerably amount of troops? I can state as fact, every player within the top 20 has less than 100 spears and 20 AXes. Congratulations you point whoring talentless players...
Topp