Funny Mails :)

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Da jeg savner denne her i V7 forumet legger jeg den like så godt til :)

her kan du poste Morsomme meldinger, forum sitater, og andre sitater :)

PS! brukernavn skal sensureres!
Jeg begynner, siterer en hel stammeprofil :)

VENN skrev:
Dette er stammen for deg som vil ha mange venner!

Akademistamme for SWC og HUGS

Søknadar sendest til xxxxxxxxxxxxx

Søknaden bør innholde:
-tittel (feks: hei)
-tekst (feks: kan jeg joine)

Krav:
- Bli venn med alle i stammen
- Ha minst bronsemedalje i vennskap

๑۩۞۩๑Medlemskap๑۩۞۩๑
Stengt|Begrenset|Åpent

๑۩۞۩๑Allianser๑۩۞۩๑
Stengt|Begrenset|Åpent

๑۩۞۩๑IAP'er๑۩۞۩๑
Stengt|Begrenset|Åpent

๑۩۞۩๑Venner๑۩۞۩๑
Stengt|Begrenset|Åpent


denne stammen bryr seg om samhold, tropper og poeng. (Og venner)
 

DeletedUser

Guest
To morsomme "søknader" ihvertfall. :)


*sensurert* i dag klokken 14:19
Hei kan jeg vere med i stammen?

Navn: *sensurert*
Alder: 11 år
Har spilt tribalwars i 3 år og har erfaring som diploamt og inviterer.

Men-nei-da-så, fint vær.

---

*sensurert* i dag klokken 15:12
kan jeg være med i stammen deres. jeg er veldig aktiv på tribalwars.
jeg vokser veldi fort
og jeg hjelper andre i stammen hvis de trenger det

Fortsatt fint vær.
 

DeletedUser

Guest
McBitch i dag klokken 15:46

Bra gjort å ha 3års erfaring på de fire verdnene, særlig når tw.no starta i 2008 som ikke engang er 3 år siden. Det skal du ha credz for!

//#1

---

*sensurert* i dag klokken 15:45

Lurer på om jeg kan bli med i stammen.

Har 3 års erfaring fra verden 3,4,5 og 6.
totalt 400.000 poeng på verden 3

mvh *sensurert*

Må da være flere som får morsomme mails her?
Har fylt opp 6 sider i innboksen, mesteparten er bare tullball :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Etter hva jeg har sett på stort sett alle FunnyMails tråder så nei, du tar feil der, i mine øyne ihvertfall.
 

DeletedUser

Guest
"sensurert" den 13.12. klokken 20:03
Ikke for og være uhøffelig eller noe sånt så sitter jeg og ser på den unge fleksnes også lurer jeg på om du har lyst til og starte på nytt?
JA, jeg skal tilstå at jeg er en sjenert person og jeg liker egentlig ikke og sende ut sånne skummel personelige meldinger.
Men jeg har spillt bitte litt Tribalwars før.
Jeg sender deg denne pmen for jeg vil at du skal starte på nytt så jeg får en gråby ikke så langt unna meg.
Med din hjelp så kan jeg bli fort stor også skal jeg takke deg i ettertid.
Du skal også få æren av og ha ditt navn på min profil.
MVH "sensurert"

Det er jo fint å lage uvennskap så tidlig i spillet.
Og det er jo kjekt å vite at det er en liten tass som har fått sukkerskjokk og leker tøff på internett fordi han blir ertet av de store fæle idrettsgutta på skolen... Cya om 4 dager da du må ta av støttejulene (Beginner's Protection)

(Fikk den av en bekjent BTW)
 

DeletedUser

Guest
morsom fyr :) skrev:
Våre spillere i LeakS har mange mektige allierte allerde,n så hvis du kødder med oss, kødder du med over 100 spillere rundt deg.

Mer om våre allierte eller lignende uttaleser kan vi ikke uttale oss om før vårt ukelige møte i LeakS leaking corpration 2010.

MvH:

xxxx, på vegene av LeakS og alle vår allierte!

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 6 characters.
 

DeletedUser

Guest
The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 6 characters.

ja litt av en toppstamme dette!
er med der selv, for å finne ut litt om hvordan stammen fungerer osv.
Virker som det er mye småunger der, fra 10 til 14 år.
masse-rek til TUSEN.
men de har noen gode spillere, det skal de ha
 

DeletedUser

Guest
CARPE RECTUM synes at LeakS gjør en viktig jobb for verden 7, og skulle gjerne ha leaket stammehemmeligheter til LeakS, men CARPE RECTUM føler seg ikke trygg på at LeakS ikke vil røpe kildene sine.
 

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Inviter meg, og gjør meg til hertug i stammen din, så skal jeg lede stammen din inntil seier, du kjenner meg kanskje bedre som den som hjelper norge inn i seier i scandinavian wars akkurat nå.

yeeeeeeh!
 

DeletedUser

Guest
En nabo den 16.12. klokken 22:48
Ser at du er en aktiv og god spiller, kanskje vi skal lage en fred mellom oss og farme bestemte bb-byer så vi ikke waster verdifull farmetid?

Den var litt søt da :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
noen synes denne kanskje er bra, selv synes jeg den er utrolig morsom, morro å se enn som er så aktiv få en så dårlig start :cool:

*** i dag klokken 22:58
Hei!

Dette er et rundskriv til alle spillere i min kirkeradius

Verden 7 blir 5 dager gammel i morgen, og for flere av dere går nybegynnerbeskyttelsen ut da. Jeg ønsker å informere dere om hva dere risikerer skjer.

Jeg, [player]***[/player], har fått en glimrende oppstart så langt, og jeg har produsert mange tropper som jeg aktivt farmer med. Jeg har skjult medaljene mine men jeg har både 10k medaljen og 100 farmangrep medaljen. Har farmet mye mer enn det. Så, da ønsker jeg meg selvfølgelig flere farmer, og det kommer desverre til å bli noen av dere.

Men kan dere unngå det? Ja - det kan dere.

Jeg vil anbefale dere å restarte. Det finner dere under instillinger > start på nytt. Her er noen av fordelene:
*Du slepper å bli min farm når nybegynnerbeskyttelsen går ut
*Du får en ny nybegynnerbeskyttelse og får muligheten til å bygge deg opp i et område hvor du er sjefen.
*Du kommer ut på rimmen (ytterste del av verdenen). Rimmen er kjent for å ha flere nybegynnere enn lengre inn i kjernen, også kalt core, av verdenen.
*Jeg kan hjelpe deg med tips, jeg kan dette spillet godt.
*Jeg vil som en tilleggsopplysning anbefale dere å restarte i sør-vest, da k54 er det kontinentet som jeg sitter med oppfatninga av at er lettest. Der kan du få enda flere farms.

Lykke til!
[player]***[/player], [ally]VA[/ally]

meg i dag klokken 23:05
du spiller veldig dårlig :)
 
Topp