Besvart §2) Spillere som deler en internettkobling

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
§2) Spillere som deler en internettkobling

Advarsel: Spillet vil automatisk hindre deg fra å gjøre ulovlige handlinger, men det er likevel enkelte områder hvor spillet ikke vil oppdage det dersom kommandoen er ulovlig. Derfor må alle spillere også selv følge med på at ingen regler blir brutt før en sender kommandoer.


Når du har registrert en konto på delt internettkobling, så har du aldri lov til å samhandle med den spilleren(e). Koordinering innenfor en 3 ukersperiode er ulovlig når en deler internettkobling. Dette betyr at det må gå minst 3 uker fra siste kommando ble sendt til den andre spilleren kan sende kommandoer mot samme spiller.


Hva er grunnen til at de som deler nett MÅ vente så lenge for å kunne angripe samme spiller? Denne regelen er jo meget vanskelig for brødre, gifte etc. og vanskeliggjør spilling av tw i samme husstand, hva med å gjøre denne mere vennlig ovenfor disse?

Mvh PO
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Rett og slett i det hensyn å forhindre at de som driver med multi skal få så liten fortjeneste som mulig ved å opprette flere kontoer. Jeg kan se at det er en ulempe for de som spiller ærlig, men i våre systemer har vi ingen funksjon som skiller de ærlige fra de uærlige uten å skal sjekke kontoen fra topp til tå.

Det vil på en annen måte være meget urettferdig for vedkommende som måtte bli angrepet av 3 søsken som spiller i samme husstand, da de kan koordinere på en meget effektiv måte ved å besitte alle fordelene. I denne regelen så setter vi hensynet til vedkommende som blir angrepet først, og ikke de som benytter seg av den. Det er også verdt å presisere at dette er en helt vanlig måte å gjøre det på.

Det hadde helt klart vært fint om dette kunne bli litt mer vennlig overfor de som spiller på en ærlig måte, men så vidt meg bekjent er det vanskelig å sette igang noe som ikke blir støttet i Support-funksjonene.

mvh
Scar
 
Sist redigert:

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Rett og slett i det hensyn å forhindre at de som driver med multi skal få så liten fortjeneste som mulig ved å opprette flere kontoer. Jeg kan se at det er en ulempe for de som spiller ærlig, men i våre systemer har vi ingen funksjon som skiller de ærlige fra de uærlige uten å skal sjekke kontoen fra topp til tå.

Det vil på en annen måte være meget urettferdig for vedkommende som måtte bli angrepet av 3 søsken som spiller i samme husstand, da de kan koordinere på en meget effektiv måte ved å besitte alle fordelene. I denne regelen så setter vi hensynet til vedkommende som blir angrepet først, og ikke de som benytter seg av den. Det er også verdt å presisere at dette er en helt vanlig måte å gjøre det på.

Det hadde helt klart vært fint om dette kunne bli litt mer vennlig overfor de som spiller på en ærlig måte, men så vidt meg bekjent er det vanskelig å sette igang noe som ikke blir støttet i Support-funksjonene.

mvh
Scar

Joda, det er vel fint og trygt det, litt vel trygt mener jeg da, at det er slik alle andre steder er vel neppe noe godt argument for så lang tid, personlig syns jeg dette er en altfor lang tid og at det burde vært bare 1 uke, forstår ikke helt at det bør være 3 uker. Med så få spillere på TW.no er det nesten umulig å spille på samme internett linje når denne er på 3 uker, så denne burde vært tilpasset til TW.no og ikke følge "alle" andre.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Nå har jeg aldri sett noen klager på dette siden jeg starta i teamet for over to år siden. De fleste som spiller på samme internettkobling har funnet ut muligheter for å unngå at dem blir forhindra av samme internettkobling. Det går da gjerne på å angripe/støtte forskjellige spillere, samt kommunikasjon mellom hverandre.

Det er godt mulig at 3 uker er litt vel drøyt, men det er egentlig akkurat passe til at ingen kan anklage to eller flere spillere for å samhandle/koordinere - noe som ikke er lov å gjøre for spillere på samme internettkobling.
 
Topp