» Angrip igjen knapp

DeletedUser

Guest
Hei!

Dette er noe som har irritert meg litt at ikke går an. Når du åpner en rapport så er to av knappene nedi rapporten slik:

Kode:
[B]» Angrip igjen med de samme troppene
» Angrip igjen med alle tropper[/B]

Her er det alså enten med alle tropper eller med det du angrep med sist.
Er det ikke mulig å få en knapp hvor det bare står » Angrip igjen som går til samlingsplass hvor man kan fylle inn antall tropper selv.

- MakingOutWithGod
 

DeletedUser

Guest
Hei!

Dette er noe som har irritert meg litt at ikke går an. Når du åpner en rapport så er to av knappene nedi rapporten slik:

Kode:
[B]» Angrip igjen med de samme troppene
» Angrip igjen med alle tropper[/B]

Her er det alså enten med alle tropper eller med det du angrep med sist.
Er det ikke mulig å få en knapp hvor det bare står » Angrip igjen som går til samlingsplass hvor man kan fylle inn antall tropper selv.

- MakingOutWithGod

Det sparer vel ærlig talt bare 1 trykk da man kan gå inn på byen og deretter klikke angrip. Men uansett så ser jeg ingen grunn til at man ikke skal ha dette.
 

DeletedUser

Guest
Det sparer vel ærlig talt bare 1 trykk da man kan gå inn på byen og deretter klikke angrip. Men uansett så ser jeg ingen grunn til at man ikke skal ha dette.

ja, kan man ikke ha en knapp, om det at, når man har sendt et visst antall med tropper, til en spesiell kordinat, EKS 000 000 og da, så kan man sende tropper igjen, til de nyeste kordinaten, som er blitt rbukt?
 
Topp