Å utheve seg på .no.com

DeletedUser

Guest
Men nu får vi fokusere på trådens egentlige emne, så får du sende Yoshi en PM eller noe i den duren.

Yoshi. satte seg selv i den posisjonen han er i, som gud over verden 7. :rolleyes:

Jeg viste vel forsåvidt bare til noen av de ordene som ble skrevet av Yoshi. om VA da.

Edit;
Folkens. Er det virkelig ingen som ser poenget mitt? Dere er trangsynte og mer opptatt av å forsvare dere selv da jeg dro opp VA som eksempel. Muligens det var feil av meg, for alle dere som er i mot VA går jo i konstant forsvars poisjon. Men VA til siden, prøvå se poenget mitt.
935B1D4433AC6138F2E285495DCB350E.png

VA er et perfekt eksempel når det gjelder og utheve seg på .no. De uthevet seg tydeligvis på helt feil måte, for de har jo blitt en av blinkene på v7, har de ikke?

Iallefall så var det første jeg tenkte på når jeg så den første posten om premaden Veritas Aequitas - hvor morsomt ville det vært om de hadde feilet.

Som leder vil jeg være allmektig. Mitt ord vil være lov. Jeg er Gud -
dere kan bli mine disipler.

12 er antallet nye medlemmer vi søker. 12 disipler. 12 aktive, lojale, erfarne
og kapable til å bli med i den fremtidige vinnerstammen av v7!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Yoshi. satte seg selv i den posisjonen han er i, som gud over verden 7. :rolleyes:

Jeg viste vel forsåvidt bare til noen av de ordene som ble skrevet av Yoshi. om VA da.

hehe deus hadde vel allerede fått svineinfluensa da han speidet meg i starten :p
 
Topp