Åpent brev til -RE- generelt og Marigt spesielt

DeletedUser

Guest
Hei

Driver og legger opp med tw, etter noen måneder på v12. Hva bryr det meg spør du deg sikkert, og det har du jo egentlig rett i. De fleste spillerne her kjenner jeg ikke hverken fra denne eller tidligere verdener.

Først litt om meg selv. Jeg er ikke en pro-spiller med seire i utallige verdener i inn- og utland som mange her synes å være. Jeg er en 42 år gammel husmor som spilte litt på v1 det første året den eksisterte. Ikke sender jeg adel på milisekunder, og ikke sniper jeg selv de tighteste tog, men har da hatt det moro og truffet noen hyggelige folk, og det har vært det viktigste for meg.

Egentlig skulle jeg gi meg en stund før jul, men da fikk jammen -RE-, eller nærmere bestemt Marigt opp øynene for at jeg eksisterte nede i mitt lille hjørne. Skal ikke legge skjul på at jeg tenkte det var over da jeg så tre innkommende adelstog og diverse enkeltstående ram-angrep fra en så pass stor spiller. Disse var imidlertid så pass amatørmessig utført at jeg rakk å flytte alle mine tropper mellom de aktuelle byene, og på den måten tok jeg (med litt hjelp av folk som fortjener en takk, dere vet hvem dere er, og andre trenger ikke vite det :razz: ) ut alle togene og diverse nukes. Regnet da med at en spiller som har klart å sope sammen så pass med poeng ville kjøre på videre, ettersom det var rimelig åpenbart at jeg ikke hadde igjen all verden og forsvare meg med. Ventet derfor på en ny runde, men den gang ei. Kom, og kommer, riktignok angrep men det er en salig blanding av nukes, fakes og speideinger så amatørmessig at den egentlige Mitzi (tok nicket etter bikkja) antagelig ville klart å forsvare seg på egenhånd.

Vil her bare påpeke at det ikke er Marigts skyld at jeg slutter, det er fordi jeg har rett og slett ikke tid til å spille akkurat nå, men han/hun/de (det verste er vel at det så vidt jeg har skjønt er en dual, og at de finner flere som kan enes om en så pass lite hensdiktsmessig spillmåte er jo egentlig et under i seg selv) må gjerne ta æren for min pensjonstilværelse. Det er imidlertid Marigt som fikk meg til å fortsette disse par ekstra ukene, da jeg var nysgjerrig på hva som ville komme videre.

Lurte også på å slenge inn en liten søknad til -RE-, da de umulig kan kreve stort av deg før du blir medlem, men fant ut at det nok også vil ta litt for mye tid. Det er jo mange småspillere og gråbyer som skal adles (hei erdem (giggle), for "krigen" dere visstnok er midt oppe i kan umulig kreve mye, ettersom bare en brøkdel av det dere tar faktisk kommer fra fienden. Ikke ta dette som kritikk, jeg skjønner jo at det er enklere å ta spillere som er mindre enn oss, og vi gjør jo det alle sammen. Forskjellen er bare at vi andre ikke har erklært krig, med stor patos og høy grad av forsøk på å rettferdiggjøre oss for alle andre. Greit at dere går til krig, og også greit at dere tar småspillerne, men trodde litt av poenget med en krig var å tas motparten? Kan selvfølgelig hende jeg ikke har fått med meg at småspillere og gråbyer (Hei Erdem) har gått bak ryggen på dere, og at dere derfor har erklært krig mot dem i rent selvforsvar også.

Tilbake til Marigt. Takk for at du har gjort disse siste par ukene for meg her på tw underholdende. Ikke bare har du gledet meg, men disse svært underholdende rapportene er også videreformidlet til andre jeg mente trengte litt å glede seg over (kanskje de til og med kan dra nytte av dem (angel) ). Nå vil jeg ta et lite forbehold om at den/de som spiller på denne kontoen er veeeldig unge, da må man nesten unnskylde manglende skills og forståelse, men jeg tror desverre (for den/dem) ikke at de kan gjemme seg bak den unnskyldningen. Jeg vil også ønske deg lykke til videre, og husk, det kan vel egentlig bare gå bedre. Til andre "småspillere" vil jeg si at poeng og mange byer ikke nødvendigvis betyr at du har forståelse for spillet, så det er bare å stå på.

mvh
Mitzi
 

DeletedUser

Guest
Hehe, det var underholdende lesning ;)

Det har vært hyggelig å prate med deg, det lille av ordvekslinger vi har hatt, håper du har valgt rett her og lykke til videre!

mvh Robert
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Underholdende lesning i alle fall, og dette er jo fra en persons perspektiv, som også er fin å høre.
Alltid hyggelig å få høre det andre folk mener om v12 sin situasjon.

Håper du får det fint videre ellers i livet. Fred være med deg. (nerd)
 
Topp