1 man army

WickerMan

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg er den eneste dansker på hele serveren, så derfor er jeg her med min 1 mands army, for at dræbe jer alle sammen. Jeg er mega noob, og har aldrig spillet tribalwars før, og kommer slet ikke fra www.tribalwars.net og er ikke rank 1 på nogen worlds^^ Så angrib mig får jeg bliver rank 1.

Have fun all

Wicker
 

DeletedUser

Guest
Jeg er den eneste dansker på hele serveren, så derfor er jeg her med min 1 mands army, for at dræbe jer alle sammen. Jeg er mega noob, og har aldrig spillet tribalwars før, og kommer slet ikke fra www.tribalwars.net og er ikke rank 1 på nogen worlds^^ Så angrib mig får jeg bliver rank 1.

Have fun all

Wicker
No, you're not the only danish. Supalolz
 

Trevian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hej Wickerman, Du är mycke välkommen te den norska servern! Vi få väl se om du kan dräpa lite svenskar med. :D Hoppas du icke är den siste dansken här.
 
Sist redigert:

WickerMan

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hey! I've seen you at the .net forums earlier xD

haha, det er nok fordi jeg også spiller der:p Har spillet alle tw.net servers. Startede fra dag 1 på world 1, så har en del efaring med spillet:p

haha, that's course I also play there:p I have played all all tw.net servers. I began from day 1 in world, so I got pretty much experience with this game:D
 
Topp