10 beste spillere gjennom tidene

hvem er den beste spilleren gjennom tidene?

  • rustung

    Stemmer: 4 6,3%
  • zannmato

    Stemmer: 14 22,2%
  • grandpa

    Stemmer: 4 6,3%
  • shanks82

    Stemmer: 4 6,3%
  • ganodorf

    Stemmer: 12 19,0%
  • glitter

    Stemmer: 8 12,7%
  • soulfood

    Stemmer: 1 1,6%
  • chrk1

    Stemmer: 0 0,0%
  • Madskillz

    Stemmer: 0 0,0%
  • andre

    Stemmer: 16 25,4%

  • Totalt antall stemmer
    63
Reaksjonspoeng
1
MEN, det hadde vært stilig med noe ala dette hvis det var ordentlig gjennomført.

Først nomineringsrunder og flere puljer med forskjellige spillere.
 

DeletedUser

Guest
MEN, det hadde vært stilig med noe ala dette hvis det var ordentlig gjennomført.

Først nomineringsrunder og flere puljer med forskjellige spillere.

Men man måtte jo da forsøke å inkludere alle i verden 2, ikke bare brukerne av dette forumet:) Tror nok dette blir vanskelig å gjennomføre:)
 
Reaksjonspoeng
1
Men man måtte jo da forsøke å inkludere alle i verden 2, ikke bare brukerne av dette forumet:) Tror nok dette blir vanskelig å gjennomføre:)

Hadde blitt vanskelig og måtte nok fått tråder sticky av moderatorer for å få det til, men i nomineringsrundene kan man jo nominere hvem som helst.
 

DeletedUser

Guest
Er da grenser på hvor mange svarsalternativer man kan velge?
 

king herodes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Blir litt vanskelig for meg... :eek:... hvis det hadde gått an å samarbeide med noe kunne jeg kanskje gjort det, men jeg føler ikke at det er verdt arbeidet:)
 

DeletedUser

Guest
Faktisk litt artig ide. Men bør kanskje gjennomføres av en litt nøytral sjel, men som samtidig besitter kunnskap om V2.

Alle er vi dessverre påvirket over de spillere vi har møtt... Så det må vel først stemmes over dem som skal stemmes over..?

Dessuten bør det konkretiseres hva som det skal stemmes over.. Er det spillerens ingame teknikk og egenskaper, eller spillerens egenskaper når det gjelder taktikk og propaganda...? Det finnes mange områder å utmerke seg på.. Vanskelig å si hva som er viktigst eller hva som betyr mest.
 

DeletedUser

Guest
Hva hvis de som vil nevner 1 spiller de vil ha med i avtemningen ? :p
 
Topp