1814 - Historien gjentar seg....

DeletedUser

Guest
10. april 1814 kom de 112 valgte utsendingene sammen til Riksforsamlingen på Eidsvoll Verk.

Årsaken til at de 112 møtte opp, var i all hovedsak for å få selvstendighet og kvitte seg med de ubrukelige danskene. Noe som danner bakgrunnen for mitt nye stammenavn.
v21 har en egen dansk ubrukelighet ved navn ORM. Og akkurat som ute i den virkelige verden, så er det ikke spesielt store områder Danmark råder over. Likevel tror dem at dem kan diktere det dem vil. Kun sette krav, men aldri innfri noen som er satt på dem.
Noe jeg selvfølgelig ikke finner meg i lenger.

Jeg vet at flere er enige i min filosofi her på v21, som i all korthet går ut på at ORM skal senkes.
I tillegg, så kan vi ikke se bort ifra vår masse-rekrutterende fiende i nord, Aristokratene. Å basere en stamme på at folk kommer til å slutte, er i mine øyne fundamentalsk feil og bør straffes hardt. Og for å bevise at min filosofi er rett, så har jeg satt et tak på ca 15 kontoer i min stamme. Alle har selvsagt lov til å søke medlemskap til min stamme, men mtp mitt mål om å vinne v21 med så lite spillere som mulig og svært lite utskifninger, så vil nåløyet naturligvis være veldig smalt å lure seg gjennom :)

En ny æra av v21 har nå startet. Lykke til fremover, folkens!


-Robert
 
Topp