3 ords leken ;)

DeletedUser

Guest
Solarium er homsegrill, man bruker for å bli "tæd"-brun. :D

Sånne Tromsøfolk som Vegarado er fæle på solaruim. Halve slekta er derifra og "brun og blid" sesongkort er jo nøkkelen til popularitet. ^^

Fysj!
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
tæn-brun* Vil jeg tro er sangteksten, om bærmusgrammatikk. Dersom det var den du hintet til!

Har solkort på Brun og Blid og Sun2 ;)
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Jeg har dame. Hatt det i 1år. Hvordan kan jeg være gay da?

man er ikke gay før man liker det motsatte kjønn!
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
D gjør jeg aldeles ikke. Tan får deg til å se bra ut. Selv om du spiller "oææ, fatt d æ e kul, æ like bila og værktøy, æ e mann", så drar du ikke flere damer av det. Du drar ikke damer som ser bra ut, før du selv ser bra ut ;)

Sånn er det bare, tro d eller ei!
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
D gjør jeg aldeles ikke. Tan får deg til å se bra ut. Selv om du spiller "oææ, fatt d æ e kul, æ like bila og værktøy, æ e mann", så drar du ikke flere damer av det. Du drar ikke damer som ser bra ut, før du selv ser bra ut ;)

Sånn er det bare, tro d eller ei!

Ikke prøv deg! Kom deg ut av skapet nå. Du får ikke en fin "tan" av å sitte der inne i mørket ;)
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Beklager, vært på sesjon idag. Sliten som fy av reisen. ;>

Nå skal jeg skrive 7 siders gym-greier! Wohoo!
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
D gjør jeg aldeles ikke. Tan får deg til å se bra ut. Selv om du spiller "oææ, fatt d æ e kul, æ like bila og værktøy, æ e mann", så drar du ikke flere damer av det. Du drar ikke damer som ser bra ut, før du selv ser bra ut ;)

Sånn er det bare, tro d eller ei!

Tja, ikke nødigvis. Mange støgge karer som får seg snasne damer altså.
 

DeletedUser

Guest
Det er som regel sånn ;)

Støgge karer dater fine damer.
Mindre pene damer, dater fine veldig fine karer ^^
 
Topp