Besvart 7.4 Begrenset bytte

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Lagt til en ny innstilling for verdener:"Begrenset bytte". Når denne er aktiv vil spillere bare kunne plyndre en bestemt mengde ressurser før troppene deres ikke lengre vil hente mer ressurser etter et vellykket angrep på en annen landsby. Formelen for hvor mye ressurser som kan plyndres hver 24 timer er (dager på verdenen + antall landsbyer) * X ( X er for tiden 1000, men den kan bli endret etter testing). Hvor mye du har farmet er basert på de siste 24 timene og oppdateres hver time. Begrensingen vil fortsette å stige ettersom du har flere dager på verdenen og du får flere byer helt til den kommer til et maksimum. Denne øverste grensen kan konfigureres for hver verden.

Hva er hensikten med denne innstillingen?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
hensikten er nok at 24/7'ere ikke skal ha et for stort overtak.... Men det er jo bare bullsh... spørr du meg.


[SPOIL]
t256654_n129753_I_dont_want_to_live_on_this_planet_anymore.jpg
[/SPOIL]
 

DeletedUser

Guest
Så denne gjør at man ikke kan få så store hauls utover på døgnet? Ærlig talt, det er bare... rart... Hadde det vært slik når jeg tok den ranern forleden kunne jeg vel ikke vært i nærheten? Håpløst.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det jeg tror er hensikten er å gjøre farme assisten lite hjelpfull så den ikke er interessant, gjøre PK mindre interessant, gjøre det mindre interessant å spille tw mer, og for å hjelpe de som ikke gidder å farme.

Håper Xen blir skiftet til 100.000 på V1-V6, til 50.000 på V7-V8 og til 25.000 på V9.

Skandaløst er det uansett.
 

DeletedUser

Guest
på en måte blir det litt chill da man ikke må farme hele tiden for å være topp 20. Kan liksom få spist litt oftere og kanskje gå på do litt når man trenger det.

Men jeg vil jo ikke at en dum update skal endre så mye på spillet. Farming er jo en kjempe stor del av tw, spessielt i oppstart.
 

DeletedUser

Guest
blir litt mer "tettere" kamp om toppen :) jeg syns det kan bli spennende, men kjedlig for de som har tid til å skulke jobb og skole :p
 

DeletedUser

Guest
Om de setter dette på alle verdener er det jo litt surt for å si det slik, men om de bare setter det på nye osv kan det være en "spennende" forandring. Blir liksom en mellomting på verdener hvor man kan farme, også finnes det jo "no haul" verdener, og nå får vi begrensede verdener.
 

DeletedUser

Guest
hva med å få en ny verden der alle begynner med en 1,5k by :) ? MYE sjappere i oppstarten :) og folk kan lage tropper og ta folk nesten med en gang.. og vi slipper det oppstart med 31p.. o_O
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Dette vil ikke komme på serverene som finnes, men mulig at de kommer på fremtidige servere :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hvordan er du sikker på det?

Blir forøvrig morsomt å se hvordan man løser Dagens Raner da, siden 150 stk. vil farme like mye.
 

DeletedUser

Guest
man endrer vel ikek innstillinger på en verden. Blir litt som å innføre bue på verdener uten bue det...
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Som noen antyder her, så vil ikke denne innstillingen bli aktivert på allerede aktive verdener.
 

DeletedUser

Guest
Hvilke verdner kommer denne på da?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Antagelig på v10, uten at jeg skal si det for sikkert. Innogames liker å tvinge på oss de nye innstillingene uavhengig av om vi ønsker å bruke dem eller ikke.
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Det er ikke bestemt at den kommer på noen verdener i det hele tatt, men vi ønsket å informere om at det er en innstililng som finnes. Mange andre innstillinger som aldri eller sjelden blir brukt er tilgjenglige, men det er ikke dermed sagt at de vil bli tatt i bruk på neste verden...
 

DeletedUser

Guest
Ahh, så dette er en innstilling som kan komme på for eksempel en eller to nye verdener, men at det ikke nødvendigvis kommer på v10, 11, 12, 13, 14 og 15? For å ta et rundt tall? :)
 
Topp