Aces og Outlaw MERGER!

DeletedUser

Guest
Eg får skuffa deg Reisverket, det så okkes kjære venn det har skrevet e ikkje eit limerick. Det stemmar ikkje overens med "rim-profilen" så man skal ha for at ein lyriskt tekst av så sort kan klassifiserast så limerick.
 

DeletedUser

Guest
Først og fremst er jeg glad for at Outlaw ble oppløst i denne mergen, da dette utviklet seg ganske så fjernt fra stammens opprinnelige intensjoner.
Jeg har ventet på at det skulle bli slike storstammer med nær 100 medlemmer, men foreløpig er det PALS som er flest med "bare" 74 medlemmer- Det er altså mye å gå på fortsatt enn så lenge før potensialet som ligger i V4 blir utnyttet til fulle :)

Det må jo være en gedigen utfordring med slike storstammer både med motivasjon og koordinering pluss alt av kommunikasjon, så lykke til :)
 

DeletedUser

Guest
Dem kan merge som du vil.
Kan ikke skjønne hva all denne sutringen er for, la dem gjøre som dem vil.
Dems merge gjør det til den sterkeste triben og kanske taktisk av dem.
om det vil stå må dere la tiden se, kan bli tatt av kjedsomhet da ingen kan stå imot dem noe spessielt motstand.
Men som sakt tiden viser uansett og gjør dere selv sterkere så dere kan stå imot ^^

Ønsker det god lykke aces :)
 

DeletedUser

Guest
Tore Hund, du vill ikkje joine Outlaw igjen da? :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tore Hund, du vill ikkje joine Outlaw igjen da? :)

Hehe, jeg er nok meget glad for at jeg faktisk har klart å avslutte dette her som gjorde meg litt spilleavhengig :)
Riktignok har jeg noen byer, men det er kun fordi jeg stikker innom av & til for nysgjerrighetens skyld og skravler litt :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Hehe, jeg er nok meget glad for at jeg faktisk har klart å avslutte dette her som gjorde meg litt spilleavhengig :)
Riktignok har jeg noen byer, men det er kun fordi jeg stikker innom av & til for nysgjerrighetens skyld og skravler litt :)

Ye passe på nu så ikke kona di får tak i passordet ditt igjen ^^
 

DeletedUser

Guest
Ye passe på nu så ikke kona di får tak i passordet ditt igjen ^^

Hehe, da vil jeg være i store problemer, for denne gang er hun jo overbevist om at jeg aldri er her mer siden jeg ikke lenger bruker særlig tid på internett som før :)
 

DeletedUser

Guest
Du er ein av dei heldige som klarte å slippe unna TribalWars. Me andre er fanga her fortsatt.
 
Topp