Aces og Outlaw MERGER!

DeletedUser

Guest
Hehe, synes det er ganske så festlig at du bruker min såkalte "inaktivitet" som et argument for å rettferdiggjøre det at jeg ble strippet for alle mine rettigheter, på det grunnlaget at jeg var i mot TribalHugs-opplegget dere kjørte. :rolleyes:

Fakta er at jeg sendte en PM til Amstaff, der jeg forklarte at jeg hadde en del ting jeg måtte ta meg av IRL, og at jeg derfor måtte sette han opp som KV. Amstaff var grei og passet på kontoen min mens jeg var borte. Det merkelige med å være borte, er at man ikke kan delta i stammens aktiviteter, uansett hvor mye man skulle ønske det. ;)

Men for all del, grå propaganda fra din side er ikke uventet...
 

DeletedUser

Guest
Skjønner, men da er det vel logisk at andre styrer stammen da, mens du driver å pusler i RL?

Alle andre var for og du mot, som vanlig. Gadd vi det? nope ;)

Tøft gjort å starte en ny stamme på det grunnlaget, men fint for oss ;)
 

DeletedUser

Guest
Nofjon, greit, Dr. Pschyco hadde noe annet å gjøre IRL, og du stripper han for rettighetene pga det? Så hvis du hadde hatt noe å gjøre IRL, skulle liksom han tatt fra deg rettighetene? Nemlig, det skulle han ikke.

RL er viktigere enn dette spillet, og man, værtfall de fleste tenker slik, kanskje det er noen untakk?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nofjon, greit, Dr. Pschyco hadde noe annet å gjøre IRL, og du stripper han for rettighetene pga det? Så hvis du hadde hatt noe å gjøre IRL, skulle liksom han tatt fra deg rettighetene? Nemlig, det skulle han ikke.

RL er viktigere enn dette spillet, og man, værtfall de fleste tenker slik, kanskje det er noen untakk?:rolleyes:

Jeg har ikke strippet noen som helst jeg, frøken. ;)
 

DeletedUser

Guest
Du kan jo f.eks. si hvem alle andre er? Eller er det super - duper - hemmelig? :eek:
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hehe, synes det er ganske så festlig at du bruker min såkalte "inaktivitet" som et argument for å rettferdiggjøre det at jeg ble strippet for alle mine rettigheter, på det grunnlaget at jeg var i mot TribalHugs-opplegget dere kjørte. :rolleyes:

Fakta er at jeg sendte en PM til Amstaff, der jeg forklarte at jeg hadde en del ting jeg måtte ta meg av IRL, og at jeg derfor måtte sette han opp som KV. Amstaff var grei og passet på kontoen min mens jeg var borte. Det merkelige med å være borte, er at man ikke kan delta i stammens aktiviteter, uansett hvor mye man skulle ønske det. ;)

Men for all del, grå propaganda fra din side er ikke uventet...

Når du først er inne på "inaktivitet", så kan du gjerne forklare hva du har gjort som leder for Outlaw?
Hvor mye arbeid har du gjort?

Eller heller legge frem det arbeidet som de 3-4 som var aktive igjen i ledelsen gjorde...
 

DeletedUser

Guest
Mr. Psycho hører iallefal på medlemmene :)

stemmer det.. håper han, eller noen andre starter en ordentlig liten stamme på v5, som ikke har planer om å merge med alle andre store i verdnen. jeg bare fatter ikke hvorfor du gidder nofjon/amstaff.... synes dere virkelig det er gøy å være så sinnsykt på toppen hele tiden? er jo morsomt med motstand vel..? klarer ikke helt å fatte hvordan dere tenkte da dere klinte til med denne mergen...
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
stemmer det.. håper han, eller noen andre starter en ordentlig liten stamme på v5, som ikke har planer om å merge med alle andre store i verdnen. jeg bare fatter ikke hvorfor du gidder nofjon/amstaff.... synes dere virkelig det er gøy å være så sinnsykt på toppen hele tiden? er jo morsomt med motstand vel..? klarer ikke helt å fatte hvordan dere tenkte da dere klinte til med denne mergen...

Det er helt tydelig at du ikke besitter samme info som en del andre spillere sitter på her :)
Men det kan vi ta ingame, sånn at du får forståelse for hva som skjer :)
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Shempe flink dere er da!

WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee
WeeWeeWee

Heya ale samen i v4 :D
 

jees

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
VIKTIG INFO!

Det sendes nå ut en felles melding til alle om at nofjon1 ikke lenger skal omtales i sitt orgniale nick. Dette er ikke tilsvarende med hans meninger og handliger, og det har dermed blitt bestemt at han bare kan omtales som Mr.Merge...

dog kan mrs. sissy brukes i nødstilfeller.

Ha en videre god kveld :)

mvh
jees :)
 

DeletedUser

Guest
:O

Hei Amstaff og Nofjon1,

Vil bare takke og bukke for at dere spiller mergewars og at dere gjør det ekstra morsomt for oss andre å piske rumpene deres når våre tog tar byene deres, bare husk at dere sitter trygt nå, men Amstaff, BEWARE, du vet ikke hva du har etter deg nå!

Jeg kaller min Paladin for "Mr. Merge (aka Nofjon1)" og håper resten av folk som ser dette gjør det samme! :)

Dedikert til Mr. Merge:

Hei på deg, merg i vei,
vi er lei og knuser deg.
Evig lever drømmen vår,
om å få strø salt i dine sår,
en vakker dag lykkes vi,
og ingen vil lenger stå deg bi!



Forresten kan dere "gifte" dere på Tribal herrer, tror jammen Mr. Merge og slaven Amstaff hadde blitt et pent par ;)


Thanks for me :D
 
Sist redigert av en moderator:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hehe, har alltid lurt på hva slags folk som sender inn Limerick til TVsporten. Nå vet vi det. Du har et talent der! Kudos!
 
Topp