Aces søker allierte!

DeletedUser

Guest
Hei, vi i Aces vil nå søke om allierte. Vi vil behandle allierte som våre egne, og vil ydmykt hjelpe alle våre allierte om de skulle trenge hjelp. Her er noen små krav;

- Kompetansemål
- Aktivitet og spillemåte
- Stammeagenda
- Ikke være på andre siden av kartet
- Bry seg om allierte som om det var egen stamme


Send meg, Honour en PM ingame hvis dere har interesse, og evt. om du har noe spørsmål.
 

DeletedUser

Guest
Ja, Honour.. Dette var da ikke særlig ærefullt?

Er dette ett rop om hjelp fra Aces` sin side? Dere sliter kanskje kraftig hvis noen angriper dere..

Er jo alltid hyggelig med Hugs da, å søke etter allierte på hovedforumet.. Det var en ny vri :p
 

DeletedUser

Guest
Ja, Honour.. Dette var da ikke særlig ærefullt?

Er dette ett rop om hjelp fra Aces` sin side? Dere sliter kanskje kraftig hvis noen angriper dere..

Er jo alltid hyggelig med Hugs da, å søke etter allierte på hovedforumet.. Det var en ny vri :p

Så nye vrier ses positivt på?

Hm, greit å vite:p
 

DeletedUser

Guest
Jeg syns vi klarer oss fint jeg :) Men det er alltids hyggelige med noen allierte!
 

DeletedUser

Guest
Aces, hmm, var ikke dette et litt drastisk tiltak? Etter mitt avsalg på en allianse. :p

Men så over til det seriøse, hva kan "vi" forvente å få ut av en allianse med Aces? Bortsett fra en bra dose "seriøse" poster på et delt forum. :eek: ;)
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Aces, hmm, var ikke dette et litt drastisk tiltak? Etter mitt avsalg på en allianse. :p

Men så over til det seriøse, hva kan "vi" forvente å få ut av en allianse med Aces? Bortsett fra en bra dose "seriøse" poster på et delt forum. :eek: ;)

joa, jeg får ingen nytte av det;) stammen min har bare skjult forum med Aces;:):)(
 

DeletedUser

Guest
Kan enkeltspillere søke allianse med dere? :)

I så fall vil jeg vurdere det. :p
 

DeletedUser

Guest
En enkeltspiller er akkurat det vi trenger, det vil gjøre vårt alliansebehov fullkomment!
 
Topp