Actionpatruljen vil ha noen å lage Action med

DeletedUser

Guest
Actionpatruljen er stammen som skal holde Verden 3 fri for u-action, og andre kjipe ting!

For øyeblikket har vi 7 medlemmer, men selv om alle gode ting er 7 så er 8 og et tøft tall, eller kanskje 9!

Kunne kanskje ha skrevet mye mer her, men hvis du først er interessert så kan du bare sende meg en melding IG/poste her.

Og så skrev jeg litt til allikevel...

For at du skal kunne bli med må du ikke være en sånn teiting som ikke greier å skrive de simpleste ting, du må ikke lage telleleker og sånne teite ting og du må ikke være redd for å virke teit om du spør om noe hvis du nettopp har begynt med tw :)

Med Kongelig hilsen fra Kongen av Verden 3


Urk, glemte å skrive at vi er i nord-øst aka nord aka k45 og at vi helst vil at folk skal være der eller relokalisere dit for å bli med. Og så glemte jeg å skrive at vi fokuserer mer på å ha det gøy enn å være bånnseriøse, selv om vi går for å være best for det om ;)
 
Sist redigert av en moderator:

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg joiner :D (Hvis jeg får lov :() Må ha det litt gøy før jeg starter å spille seriøst. Har ikke starta enda though. Venter på bra plass^^ Hadde btw tenkt å starte i K45 uans

Btw: Har ett annet nick, så når jeg blir med i verdenen kan jeg sende deg mail...
 

DeletedUser

Guest
Så lenge dere søker action kan dere være med:cool:

Men en sånn liten obs, vi er seriøse selv om vi ikke heter Swords of Death eller noe lignende:cool:

(Bare send en in game mail/forum pm med navn og info og den slags tøfferier når dere har spawnet og den slags)
 
Reaksjonspoeng
1
Så lenge dere søker action kan dere være med:cool:

Men en sånn liten obs, vi er seriøse selv om vi ikke heter Swords of Death eller noe lignende:cool:

(Bare send en in game mail/forum pm med navn og info og den slags tøfferier når dere har spawnet og den slags)

Eller Spartan Warriors eller Dragon Overlords eller Warrior Overlords.

Eller Spartan Dragons omså :D
 
Topp