Age Of Conan

DeletedUser

Guest
Age of conan er spillet som kommer til å slå World of warcraft,
Det har blitt lansert over hele verden. og har allerede fått en million spillere på beta. Syk grafikk, mye blod.
Det er norge som har laget dette spillet, så det vanskelig å tro du ikke har hørt om det.
Forskjellen fra AoC og WoW er at aoc har bedre grafikk, og har 18 års grense for å slippe barnslige unger som ødelegger for resten.

Ser nesten ikke grunn til å forklare mer, fordi jeg gir en stor F. i om dere starter med aoc eller ikke :p

*Long live Age of Conan*!

Riktig! "Norge" som har laget Age Of Conan!1 :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Age of conan er spillet som kommer til å slå World of warcraft,
Det har blitt lansert over hele verden. og har allerede fått en million spillere på beta. Syk grafikk, mye blod.
Det er norge som har laget dette spillet, så det vanskelig å tro du ikke har hørt om det.
Forskjellen fra AoC og WoW er at aoc har bedre grafikk, og har 18 års grense for å slippe barnslige unger som ødelegger for resten.

Ser nesten ikke grunn til å forklare mer, fordi jeg gir en stor F. i om dere starter med aoc eller ikke :p

*Long live Age of Conan*!
18 års for å slippe barnslinge unger?:rolleyes:
 

McDreamy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ikke bare det...

Conan serien er brutal, kan ikke tenke meg det med 12år grense..

Uansett jeg forstår dem, blir gal av ungene som skriver:
Imba! Lolz! Rofl! Wanna Trade? Boost PLZ? Rofl!

Skjønner? :p
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Ikke bare det...

Conan serien er brutal, kan ikke tenke meg det med 12år grense..

Uansett jeg forstår dem, blir gal av ungene som skriver:
Imba! Lolz! Rofl! Wanna Trade? Boost PLZ? Rofl!

Skjønner? :p

Jeg har en sterk følelse av at du har spilt WoW.
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Du burde sende en mail om forslaget ditt til Funcom, så blir det sikkert virkelighet :D
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
hehe, det blir det sikkert! :D

Men husk: Jeg orker ikke å betale medlem for å spille et bamse spill, så du må komme med et forslag der det også går an å spille spillet gratis! :p
 

DeletedUser

Guest
hehe, det blir det sikkert! :D

Men husk: Jeg orker ikke å betale medlem for å spille et bamse spill, så du må komme med et forslag der det også går an å spille spillet gratis! :p

Et bamse spill med masse reklame i?
 
Topp