Akademistammen til Cash

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
(star)(star)(star)(star)(star)
Akademistammen til Cash
(star)(star)(star)(star)(star)​

Hey fellows,

Nå kom jeg nettopp hjem fra en løpetur. Løp rett i overkant av en mil, og er veldig fornøyd med egen innsats. Hvordan er dette essensielt i sammenheng med "Akademistammen til Cash"? Vel.. Det er ikke det. Ønsket bare å presisere at jeg har et liv. Takk.

Selv om jeg gjør andre ting enn å spille Tribalwars, så spiller jeg mye Tribalwars og vil si jeg får med meg mye av hva som skjer her og der. Derfor skal jeg nå forklare dere hva som har skjedd de siste dagene på v19. Ta opp popcornet, ta et nipp til en ferdigblanda dram og len deg tilbake; Ting har nemlig forandret seg, og mange av dere har kanskje fått det med dere. Som at grekerne brukte sine akademier (akademeia på gresk) til opplæring innenfor kunst og andre studium, har vi dannet et akademi for opplæring av viltre og rabaldre krigere.

JamesKerr_05.gif

Ikke bare har vi fått en akademistamme, men vi har også åpnet rekrutteringen derfra. Vi kan bare velge og vrake, men inntakskravene våres er ikke bare bare. Man må vise en fenomenal viljestyrke, en vinnerskalle utenom det vanlige for folk på de 7 hav eller i en kattebakgård og ikke minst en (alkohol)toleranse denne verdenen sjeldent har sett. Og med det startet vi våres inntakskrav i går:

JamesKerr_08.gif

Ikke nok med at vi fikk inn Cannavaro fra våres akademistamme, men vi har fått flere også, fra våres tidligere 7 medlemmer. Forresten, vet du hva et akademi er? Det er en utdanningsinstitusjon - bare for å ha definert det. Vi har nemlig gått fra å være 7 medlemmer, til 8 og helt til ÅTTE medlemmer. Bare se her:

image.php

Bildet er tatt fra Twstats den 25.08.14, klokken 22.21

Denne medlemsveksten er et resultat av to ting:
  1. Vi har fått en akademistamme
  2. Kaptein Sabeltann sin storhetstid er over
Derfor har vi nå fått 3 nye medlemmer. 1 fra akademistammen og 2 av sabeltann sine menn. Hvordan dette blir 8, aner jeg ikke, men Twstats forteller som regel sannheten, så vi går utifra det: 7 + 3 = 8.
Realiteten er derfor at Teemo faller sammen, trist som det er. Sabeltann, som er en farlig mann, har derimot ikke gitt helt opp. Han ønsker å utgjøre sin siste trussel, men hva slags våpen har han egentlig igjen i ermet? Er det noe som faktisk kan gjøre en skade på Cash med akademistamme?

tumblr_md0idpbEkZ1qcul1ho1_500.gif

Som en virkelig avslutning på Kaptein Sabeltann sin tid, håper jeg dere alle synger med meg, og viser hvordan en feiging Sabeltann egentlig er!


Dette bildet er faktisk en link! Check it out! Edit: Bildet ble utdatert og eksisterer ikke. Her skulle egentlig Grusomme Gabriel stått å danset, så du får se på filmen istedet!

I hundre år, har jeg spøkt om natten,
Så ingen kjeltring skal ta fra meg skatten
En stakkars banditt, er det lett å bli kvitt
Jeg kan klirre og klynke, stønne og le
Til han hyler av skrekk, til han løper av sted!

Grusomme Gabriel heter jeg,
Jeg går igjen og spøker for deg
Dra til sjøs så fort du kan,
Din usle røver, din Sabeltann!

Om du setter pris på posten, setter jeg pris på et ryktepoeng. Jeg er veldig glad i grønt.

// Ruben


 
Sist redigert:

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Episk Ruben, du gir meg alltid en god latter.

Lurer på om disse akademikerene har en kommentar til dette på lur?

Og den farlige mannen, han må være sint.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Sint er jeg ikke, men fint jeg ser hvem som jeg kan forholde meg til i senere tid ;) Ruben har bare slike poster når han føler stammen hans har en fordel. han er ganske så stille av seg ellers :)

Så neste tråd burde være ang lobbyvirksomheten i Cash? og hvordan ting på magisk vis går forbi Hertugen :D den ser jeg fram til Ruben
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Hvem du kan forholde deg til og ikke ^_^ Hadde du vært litt mindre arrogant og ikke hatet at andre sa deg imot hadde ting sikkert vært litt annerledes. Du gav oss et enkelt valg når vi skulle velge mellom Cash og Plan B for å si det sånn.

Og angående Ruben, Cash har vel ligget ann til å vinne hele verdenen en godt stund no Stian så tja. Your argument is invalid :p
 

DeletedUser

Guest
Johan, det å si at cash har ligget ann til å vinne verdenen er vel helt feil og si?
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Nei må si meg uenig der. Krigen var jo så og si over mens Teemo og Cash stod på samme side. Ble jo ikke foretatt en offansiv handling fra dere noen gang :p
 

DeletedUser

Guest
så og si over? vi har jo ikke blitt svekket noen steder foruten plan c gutta :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Hvilke sider hvem tar er helt opp til hvert enkelt individ.
Jeg tror det var noe med holdningene til visse spillere ifra Teemo som gjorde denne "mergen" en del vanskeligere enn planlagt.

Cash eller Cash A? Hvem som vinner vil tiden viser uansett hvem som ligger an te seier per dags dato.
 

DeletedUser

Guest
Har troen på Cash a men dæven cash har noen gode spillere de og.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Begge sider har vel gode spillere. Jeg tror at erfaring og aktivitet blir nøkkelen til seier. Uansett hvem som stikker av med seier.

Så Hvordan ståa er nå, er egentlig veldig irrelevant.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Vil også si at jeg setter pris på at Ruben skriver slike innlegg. Det skaper reaksjoner, debatt.. Det er det som gjør offentlig forumet gøy.
 

DeletedUser

Guest
for min del synes jeg det er gøyere med krisgstattistikker på off forum :p
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Sint er jeg ikke, men fint jeg ser hvem som jeg kan forholde meg til i senere tid ;) Ruben har bare slike poster når han føler stammen hans har en fordel. han er ganske så stille av seg ellers :)

Så neste tråd burde være ang lobbyvirksomheten i Cash? og hvordan ting på magisk vis går forbi Hertugen :D den ser jeg fram til Ruben

Neste gang mot-siden i krigen gjør noe vågalt, som jeg da selvfølgelig ikke vet om, da jeg ikke sitter i ledelsen der, skal jeg skrive noe om det. Hva tror du? At jeg skal skrive en post for hver by som blir adlet eller når marginene går mot oss? Jeg skriver poster for å poengtere visse ting med en god overdose humor fremfor seriøsitet. Dette her er ikke et innlegg som sier at du suger (Sånn egentlig.. Eller litt da..), men et innlegg for å påpeke at det er blitt drastiske endringer som vil påvirke hele v19. Hva bare angår oss, tar jeg IG.

Jeg skjønner at du er hårsår for at jeg nevnte deg og at deres stamme detter sammen. Det hadde sikkert jeg også vært. Men for all del, er ikke akkurat for mange andre som drar et initiativ til å skrive noe som helst - og om du missliker postene mine har du alltids all rett til å droppe å lese dem, selv om det er litt tvang da. (kyss)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Ser nå at bildene er blitt endret. Både bildet fra Twstats og fra andre sider. Jeg sliter med å finne de opprinnelige bildene, dessverre. Skal lete litt rundt.

Edit:

Har funnet enkelte bilder. Feilen skjedde ved at jeg endret størrelsen på bildene, og de ble derfor ikke lagret i lenger enn x antall timer i siden sin database. Bildene er derfor i spoiler nå, da størrelsen er for stor.
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Hvem du kan forholde deg til og ikke ^_^ Hadde du vært litt mindre arrogant og ikke hatet at andre sa deg imot hadde ting sikkert vært litt annerledes. Du gav oss et enkelt valg når vi skulle velge mellom Cash og Plan B for å si det sånn.

Og angående Ruben, Cash har vel ligget ann til å vinne hele verdenen en godt stund no Stian så tja. Your argument is invalid :p

at folk sier imot meg skal gå greit. men det du gjorde feks under samtalene med Cash ang en merg var indirekt at du ville ha meg av som hertug å tre den stillingen selv.

som jeg har sitert mange ganger "du er kun enig i de sakene som gir deg noe for det" ellers er du negativ til alt.

du valgte Cash i det øyeblikket jeg ikke ville ha deg med i en evt ledelse hvis det ble en merg.


i tillegg er vel backstabbing og info utdeling det du er flink til :D selv om infoen du kom med kun var 10% vel glad jeg ikke delte mer i den chatten.
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
at folk sier imot meg skal gå greit. men det du gjorde feks under samtalene med Cash ang en merg var indirekt at du ville ha meg av som hertug å tre den stillingen selv.

som jeg har sitert mange ganger "du er kun enig i de sakene som gir deg noe for det" ellers er du negativ til alt.

du valgte Cash i det øyeblikket jeg ikke ville ha deg med i en evt ledelse hvis det ble en merg.


i tillegg er vel backstabbing og info utdeling det du er flink til :D selv om infoen du kom med kun var 10% vel glad jeg ikke delte mer i den chatten.

Tror ikke det var MadWorld sitt forslag å tiltre som hertug, men at veldig mange andre var i mot å ha deg som hertug. Skal ærlig inrømme jeg var en av de, jeg var forsåvidt i mot hele mergen. Dette av flere grunner, en av de var at eg syntes du gjorde en ekstrem dårlig figur på off forumet angående saken med Benja. Ikke nødvendigvis for at du hadde feil, men for at du i det hele tatt nedverdiget deg til å dra den drittkastinga så langt.
 
Topp