Alle mot én? En liten (aktivitets-)test

DeletedUser

Guest
For det første: Dette er propaganda (blandet med en liten lek kalt aktivitetssjekken)

Hvis absolutt alle som leser dette kan sende fakes mot samme spiller, så kan den valgte spilleren legge ut her hvor mange inkommende angrep han får. Hadde vært veldig kult om alle ble med på det, så får vi sjekket ut hvor aktivt dette forumet faktisk er og hvor mange som leser det :)

Spilleren som blir valgt ut er: Wash Me

Send så mange ramfakes dere kan, samme hvor på kartet dere hører hjemme, så kan Wash Me poste her hvor mange fakes som ble sendt.

Sett igang!
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
sender en sverdmann i support jeg, det for holde... han får vel nokk ODD uansett av dette :)
 

DeletedUser

Guest
det er det som er tingen.. ODD :cool:

vist noen kommer med en nuke eller 2, så kommer andre folk med litt for mange kat på gård, brakke, osv, så er han vekke :)
 

DeletedUser

Guest
Mine kilder sier at det nesten ikke er noen som har sendt :O
Er ikke det litt labert? En ram koster jo ingenting, eller to da hvis dere sender en på hver by.
 

DeletedUser

Guest
Liker ideen her hadde det ikke vært for at "han" er en "hun" inne i spillet og jeg ikke ser noen bekreftelse på at spillern er med på dette.

Lukter utnyttelse lang vei :p
 

DeletedUser

Guest
ville ikke den søte engelske damen strippe for deg 176-176? :(

jeg ser i alle fall ingen andre grunner til denne "aktiviteten".
Du ser jo hvor mange som leser posten uansett...
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg får vaske hu!

og btw, hvorfor ber du folk sende ut rams når sikkert fult av folk her ikke engang har verksted? spyd hadde vært et bedre forslag spør du meg ;)
 

DeletedUser

Guest
De som ikke har ram får sende sverd da vet du ;)

Sender du avgårde litt fakes du også da brann?
 
Topp