Amnesti, del 2

DeletedUser

Guest
Da den orginale tråden ble stengt lager jeg en ny for å informere

Tilbud om amnesti til spillerne i BoS, BoD og K44

Etter flere oppfordringer fra Hyper-spillere, som blir holdt tilbake mot sin vilje i Hyper-regimet, tilbyr vi i Yakuza nå hjelp.. Innad i BoS råder det fullt diktatur, der alle spillerne må lyde absurde ordre, uten å kunne diskutere imot og uten å få være med i beslutningene som tas.. Det eneste de kan gjøre er å følge en ledelsen, som kun jobber for sitt eget beste.

§5 Lojalitet
Man melder seg ikke ut av BoS. De som slutter uten at dette er godkjent av stammeledelsen, blir oppfattet som illojale desertører og potensielle spioner, og vil bli adlet umiddelbart. - utdrag fra BoS-regelverket

Ingen av BoS-spillerne viste dette da de kom inn i stammen, og mange er nå fanget i et regime som de ikke ønsker å være en del av. På vegne av Yakuza-brothers tilbyr vi derfor et allment amnesti med vedvarende tidsfrist på 24 timer, fra skrivende stund (fra 17.00). Amnestiet gjelder også for understammene BoD og K44.

De av dere i stammene BoS, BoD og k44 som forlater stammen innen fristen, vil få hjelp ved eventuelle motangrep fra deres egene stammer. Vi ønsker at alle spillere i verden 3 skal få mulighet til å være med som frie spillere, derfor velger vi å støtte dere hvis dere ønsker å komme dere ut av dette TW-fangenskapet.

Det finnes et alternativ for alle spillerne i Hyper-regimet.. Alternativet er frihet, og spilleglede...

Lofotlam
-For Yakuza

Ja, hehe dette var en morsom tid. Mange som lo og spyttet på oss, noe vi tok med knusende ro.

Men saken er den at vi køddet ikke! Vi gav dere en 24 timers tidsfrist, en tidsfrist som er oversteget med (hmm tenke tenke) ca 1750 timer!

Så til dere etterslepere som kommer nå...


D*** OG DRA

Iap og amnesti er uaktuelt


HexNuts

På vegne av
user_image.php
 

DeletedUser

Guest
Hjelper ikke å flykte fra stammen heller..alle som er/var med er listet opp for utslettelse :D
 

DeletedUser

Guest
Nei.

Meldingen du har skrevet er for kort. Vennligst forleng meldingen din til minst 6 tegn.
 

DeletedUser

Guest
Hjelper ikke å flykte fra stammen heller..alle som er/var med er listet opp for utslettelse :D

Da ses vi om 4 1/2 år. Dette spillet er så langtekkelig at det er ikke vits å snakke om utslettelse enda. :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg får inntrykket av at 2/3 av BoS har spurt om å få amnesty? Har jeg rett i min tolkning, eller er jeg helt på bærtur? ;)
 

DeletedUser

Guest
Null stress å fullføre målet på 2-3 måneder:rolleyes:

Null stress ja, på 2 måneder. Trodde vi alle hadde lært fra våre feil med å selge pelsen før bjørnen er skutt. Ting går tregt i v3, krigene blir ofte stillingskriger men noen fremskritt her og der. Om du så skulle nå målet ditt må du nok ta en kikk på kartet og omberegne tiden litt.
 

DeletedUser

Guest
Null stress ja, på 2 måneder. Trodde vi alle hadde lært fra våre feil med å selge pelsen før bjørnen er skutt. Ting går tregt i v3, krigene blir ofte stillingskriger men noen fremskritt her og der. Om du så skulle nå målet ditt må du nok ta en kikk på kartet og omberegne tiden litt.

Sier 3 måneder....

Prøver å stå på mitt.
 

DeletedUser

Guest
Ikke bare oss. Jeg er sikker på at flesteparten kommer til å forlate skuta, som er på vei ned til havets bunn. Navnet BoS vil snart ikke eksistere mer:p
 

Old Manesty

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ikke bare oss. Jeg er sikker på at flesteparten kommer til å forlate skuta, som er på vei ned til havets bunn. Navnet BoS vil snart ikke eksistere mer:p

Har vel blitt litt trist nå som du er den eneste som driver skikkelig propaganda.

Tror du savner RV og Nofjon1 like mye som meg jeg ;)
 

DeletedUser

Guest
Har vel blitt litt trist nå som du er den eneste som driver skikkelig propaganda.

Tror du savner RV og Nofjon1 like mye som meg jeg ;)

Jeg driver da ikke propaganda, jeg prater bare piss jeg:eek:

Propaganda tar de andre i Yakuza seg av, blandt annet Hexnuts;)
 
Topp