An interview with a vampire

DeletedUser

Guest
Forsøker bare å lokke spillere til å lese tråden med denne overskriften altså:-D

Edit: Ble litt feil med overskriften.. Skal stå: "An interview with a vampire".

Jeg bare lurer på om dere også er interesserte i å lese noen intervjuer fra dagens spillere i denne verdenen..? Det har etterhvert blitt mange som har sluttet, og dermed har det vokst frem nye storspillere. Kunne vært interessant å hørt deres lille historie:)

Mvh.
Shanks82

Edit: Glemte jo å fortelle årsaken til at jeg poster dette i Politikk & Propaganda; det er over en mnd siden jeg postet i intervju-tråden, og innholdet i innleggene må jo godkjennes først, men fremdeles har det ikke blitt postet...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
An interview with a vampyre ;)

Enig, men de intervjuene som antonine snakket om har ikke blitt noe av :p
 

DeletedUser

Guest
...

Enig, prøvde og og poste Lord Ollies i det intervjusaken men blir jo aldri posta:/.


Btw blir det ikke Vampire?
 

DeletedUser

Guest
Enig, prøvde og og poste Lord Ollies i det intervjusaken men blir jo aldri posta:/.


Btw blir det ikke Vampire?


Joooo.. Herregud.

Skal stå "An interview with a vampire"... Eller? Jeg har kontaktet antonine, jeg er nazi på rettskriving, selv om jeg har en del feil selv.. Haha, jeg som alltid retter på andre.. Denne fortjente jeg... :-D

Edit: Ble feil det også.. Filmen som jeg stjal tittelen fra heter: Interview with the Vampire. Det er det som skal stå i overskriften. Men det var ikke nøye.. Er jo poenget som er viktig:-S
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Joooo.. Herregud.

Skal stå "An interview with a vampire"... Eller? Jeg har kontaktet antonine, jeg er nazi på rettskriving, selv om jeg har en del feil selv.. Haha, jeg som alltid retter på andre.. Denne fortjente jeg... :-D

Edit: Ble feil det også.. Filmen som jeg stjal tittelen fra heter: Interview with the Vampire. Det er det som skal stå i overskriften. Men det var ikke nøye.. Er jo poenget som er viktig:-S

Lol jeg skal ikke klage hadde en feil selv. Jeg hadde stor bokstav i vampire som står inni en setning noe man aldri skal gjøre;). Jeg bryr meg ikke så veldig om rettskriving men vampyre hørtes bare innmari rart ut:D

Yup poenget er viktig, å er helt enig med at flere må intervjues;)
 

DeletedUser

Guest
..

Men du du kan forandre tittelen etter du har lagd tråden å ja? Mange som ikke lar merke til det men ta edit førsteposten å så trykker du på "Go Advanced" eller noe som står en plass ved skriveboxen;) (noen servere kan du bare gjøre det før 5 min etter tråden er lagd vet ikke kordan det er med .no)

guide11.jpg
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Takk Sharpy. Og takk antonine som faktisk redigerte tråden før Sharpy viste med advance-muligheten.

Men antonine, når vi har deg på tråden, kanskje du kan legge igjen et svar her?
 

DeletedUser

Guest
...

Np, antonine sa noe engang hun ikke kunne ta de intervjuene, så hun hadde bedd habla finne noen andre til og gjøre det. =)
 

DeletedUser

Guest
Kunne ikke du tatt noen intervjuer da shanks????

Spørsmålet er jo også hvem som skal bli intervjuet:)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
mange.....Ex-con, wynja, Shanks82 (litt dumt og intervjue seg selv, men jeg regner med at han er såpass objektiv at det gåt greit??) Torquemada, Leenok, duoen Grandpa og Runinter, tomahawken. osv. osv
 

DeletedUser

Guest
Kun moderatorer kan legge inn intervjuer. Men de kan kanskje skrives av andre likevel?
Om våre kjære moderatorer bruker for mye tid på å... moderere.. ;)
 
Topp