Andeby? Er dere skuespillere?

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Joda.. Alltid lurt på dette. Så siden jeg har sett så mange flotte folk fra Andeby her inne på forum, så måtte jeg nesten spørre dere om en del ting.

Er det slik at dere er skuespillere som opptrer i tegnefilmene, og egentlig lever ganske normale liv i virkeligheten? Kan Donald sammenlignes med Tom Cruise for eksempel? Og Dolly med Angelina Joli? Kanskje Bestemor Duck er Andebys svar på Meryl Streep?

Heter byen dere bor i Andeby, eller bor dere en annen plass, for eksempel en slags Holleywood der andebystjernene holder til?

Har dere virkelig tid til å spille så mye TW, når dere hele tiden må gjøre ting for at det skal komme nye tegneserier og filmer?

Kommer Donald tegneserien og tegnefilmene i fremtiden til å bestå av at alle sammen spiller Tribal Wars? Altså dersom dere ikke er skuespillere, men at folk tegner ned/ filmer dere på daglig basis.

Hvor raskt internett er det i Andeby ?
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Faktisk der stjernene bur i donald er nok molleywood. det hadde vert gøy om det innehold tribalwars i tegneserien, vist arlid mithun ser dette. kanskje ole dole og doffen kan spille det?:p
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det er en uskreven regel å ikke sitere førstepost i andrepost.
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
men eg leser regler:p so då kunne ikkje eg vite det, men skal fikse det.
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Jeg ser ikke Ole, Dole, Doffen på forumet, men jeg ser diversje andre personer fra Andeby her.

Er ment som ett humoristisk innlegg til TDH, og ikke seriøst :p
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
er en grunn til at det faktisk fins en plass som heter Dollywood..

mer kan jeg faktisk ikke si uten å måtte drepe deg etterpå...her er både scully og moulder enige i at sannheten ikke alltid MÅ frem..
 

DeletedUser

Guest
Nei!

Dette er propaganda på det meste!
Hvis du får denne posten flytta erklærer jeg og min stamme krig mot deg!
Spam krig faktisk! :eek:
 
Reaksjonspoeng
1
Det er en godt samlet gjeng, men jeg savner

carioca.jpg

823949925_m.gif

5081.jpg
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Joda.. Alltid lurt på dette. Så siden jeg har sett så mange flotte folk fra Andeby her inne på forum, så måtte jeg nesten spørre dere om en del ting.

Er det slik at dere er skuespillere som opptrer i tegnefilmene, og egentlig lever ganske normale liv i virkeligheten? Kan Donald sammenlignes med Tom Cruise for eksempel? Og Dolly med Angelina Joli? Kanskje Bestemor Duck er Andebys svar på Meryl Streep?


Tom cruice? Han er nada! Svekling. Folk som spiser morkake har vi ikke respekt for! Donald derimot. Han koser seg med Dolly som høyst er samenlignsbar med Angelina Jolie! Bestemor duck bedriver ufine ting med Guffen så meryl og meryl... Linda Johansen kansje.


Heter byen dere bor i Andeby, eller bor dere en annen plass, for eksempel en slags Holleywood der andebystjernene holder til?

Andeby ja.

Har dere virkelig tid til å spille så mye TW, når dere hele tiden må gjøre ting for at det skal komme nye tegneserier og filmer?

np, legg merke til at det skjeldent er noe filming mellom 1900-2300. Da er det ufine ting som gjelder!

Kommer Donald tegneserien og tegnefilmene i fremtiden til å bestå av at alle sammen spiller Tribal Wars? Altså dersom dere ikke er skuespillere, men at folk tegner ned/ filmer dere på daglig basis.

Neida, Vi har en finfin kontovaktordning.

Hvor raskt internett er det i Andeby ?

1 Gb til alle. Ganske nice til Andeby. Takk Petter Smart.
..........
 
Reaksjonspoeng
3
Donald er jo the man.

Uten Donald blir ikke Andeby det samme:(
Donald er selve pengemaskinen.
Donald er alfa og Omega!

Dere kan ikke klare dere uten han:(
 
Topp