ang intervjuer

DeletedUser

Guest
er det sånn at hexa ikke intervjuer folk mer elle ?
er det sånn at jeg må ta over jobben hans ;) få litt fortgang på intervjuene :p
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Hvorfor skal vi ha intervjuer for Verden 7 per dags dato uansett? Verden er kun ett par dager gammel, ingen har rekket å fått 100.000 poeng enda. Poenget med intervjuer for hver verden er at intervjuobjektet skal snakke om hvordan han har opplevd verden 7. Dagens intervjuer som blir lagt ut her handler bare om hvordan stammen hans/dems ble laget og hvorfor de startet de SUPERMEGABRUTALE krigene ved starten på en verden.. Chill folkens, verden 7 trenger litt tid for å vise hvordan denne verden formes.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Greit å ha noe å mimre på i mens vet u, få tida til å fly mens du venter på at tropper kommer hjem på en 1 sek visitt :)
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor skal vi ha intervjuer for Verden 7 per dags dato uansett? Verden er kun ett par dager gammel, ingen har rekket å fått 100.000 poeng enda. Poenget med intervjuer for hver verden er at intervjuobjektet skal snakke om hvordan han har opplevd verden 7. Dagens intervjuer som blir lagt ut her handler bare om hvordan stammen hans/dems ble laget og hvorfor de startet de SUPERMEGABRUTALE krigene ved starten på en verden.. Chill folkens, verden 7 trenger litt tid for å vise hvordan denne verden formes.

"Et par dager gammel"

Det er vel litt feil... den har vært her i over en måned nå, 48 dager for å være presis.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Greit å ha noe å mimre på i mens vet u, få tida til å fly mens du venter på at tropper kommer hjem på en 1 sek visitt :)

Ifølge egne erfaringer er det ikke noe problem å kombinere langt over gjennomsnittlig med farming sammen med et underholdende liv uten tekst og epoker.

"Et par dager gammel"

Det er vel litt feil... den har vært her i over en måned nå, 48 dager for å være presis.

Unnskyld da Fru Blom, jeg tror du likevel tok poenget mitt.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Det finnes da plenty med interessante tema å ta opp i alle deler av spillet. Det handler om å tilpasse spørsmålene.
 

DeletedUser

Guest
Hvis du ikke liker intervjuene så tidlig trenger du vel ikke lese dem..? Personlig synes jeg det er kjekt å lese intervjuene og det gir en litt annen dimensjon til pnpforumene :)
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Hehe, så er vi tilbake til "hvis du ikke liker de, hvorfor leser du det" prinsippet. Jeg leser de ikke, det er også grunnen til at jeg har takket nei til samtlige intervjuer av meg på et slikt tidspunkt av spillet (fordi jeg synes det er bittelitt useriøst). Men, men, det er nå min mening :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hehe, så er vi tilbake til "hvis du ikke liker de, hvorfor leser du det" prinsippet. Jeg leser de ikke, det er også grunnen til at jeg har takket nei til samtlige intervjuer av meg på et slikt tidspunkt av spillet (fordi jeg synes det er bittelitt useriøst). Men, men, det er nå min mening :)

slapp av royal . du trenger ikke klage hele tiden og slapp helt av har ingen planer om og intervjue deg :D . er vel ingen som har hatt lyst til og se ett intervju om deg enda ;)
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Hvis du ikke liker intervjuene så tidlig trenger du vel ikke lese dem..? Personlig synes jeg det er kjekt å lese intervjuene og det gir en litt annen dimensjon til pnpforumene :)
Nei, det er faktisk ikke så enkelt. For det er mange profilerte spillere som blir intervjuet tidlig i verden, og disse spillerne kunne i hvert fall jeg tenkt meg og lest om senere. Det har aldri blitt gjort flere enn ett intervju om hver spiller, noe som gjør at man ikke får se et intervju fra disse spillerne når de ser tilbake på verdenen.
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
da går det jo an og gjøre det for første gang på denne verdenen, og høre med dem hvordan de ser verdenen da i forhold til sist dem ble intervjuet ;)
 

DeletedUser

Guest
Regner med at moderatorne finner en intervjuer, slik at vi faktisk får en intervjuer, ikke bare en som føler for det.
 

DeletedUser

Guest
Regner med at siden du er så negativ, så stiller du opp som intervjuer?
 

DeletedUser

Guest
morsom du mowgli apeneskonge ;) hadde det ikke vært for at et par istammen din enten er 10 år gamle eller at de er 10 år gamle i hodet, så hadde det allerede vært ett intervju her i dag . men pga lite samarbeid og baby oppføsel så droppet jeg de jeg skulle intervjue og heller ser etter en annen jeg kan intervjue .
 

DeletedUser

Guest
morsom du mowgli apeneskonge ;) hadde det ikke vært for at et par istammen din enten er 10 år gamle eller at de er 10 år gamle i hodet, så hadde det allerede vært ett intervju her i dag . men pga lite samarbeid og baby oppføsel så droppet jeg de jeg skulle intervjue og heller ser etter en annen jeg kan intervjue .

Tror du mangler litt humor :) Jeg lo godt! :D
 

DeletedUser

Guest
trolol, har virkelig så mange argumenter at dere må ty til "flaming" ?

Syns det er et bra tiltak, syns dere i VA er så negative til alt som kan gå i mot dere.

men jeg elsker CARPE RECTUM<3
 

DeletedUser

Guest
Tror du mangler litt humor :) Jeg lo godt! :D

hadde de klart og svare på et av spørsmålene så hadde jeg synes det var gøy . men den humoren der :D det er samme humor som en liten unge. vte ikk hvor gammel chickensword eller joakim er ,men even er eldre enn dem i hue ..
 

DeletedUser

Guest
Vist jei ikke huske feil tjor jei joakim va 32 og kyllingsvjerd va 56
emoticon-00136-giggle.gif
 
Topp