AngelD

DeletedUser

Guest
Hei, Tidligere stor spiller fra v1 snakker!

AngelD er en stamme dere kan regne med fremover.

Vi er sammensatt av Sykt Gode leder b.l.a MEG :D
Vi er åpne for Allianser :)
Da snakkes vi ;)

Mvh: Dr.Griffin

Proud leader og AngelD
 

DeletedUser

Guest
så, hvordan er dette relevant?
eller er dette bare for og si i fra at en ny stamme starta?
 

DeletedUser

Guest
Trippelposting:eek::cool:

EDIT: Firdobbel posting. Skal fikse det, vent et øyeblikk...

ED-EDIT: Sånn :D

Hmmm. Dere har vel ingen forbindelse med Angels, har dere *skeptisk*

Jaha. :)
Har ikke hørt om noen i stammen din jeg?

De har sikkert starta med nytt nick;)

så, hvordan er dette relevant?
eller er dette bare for og si i fra at en ny stamme starta?

Sikkert:p
 
Sist redigert av en moderator:

Kött e gött

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Är det ingen som känner igen mig? :eek:

Nä nu ska jag gå och tröstäta lite kött för att få bättre humör :(
 

DeletedUser

Guest
Haha, kanskje ikke det smarteste å søke etter folk her inne, om du er en SÅ god leder? Hva med å prøve litt taktisk rekrutering IG, slik at du kan sile ut folk som faktisk er i en rimelig avstand til din stamme?

Phail.
 

Kött e gött

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
En som tycker om kött och du måste vara isprinsen ;)

Har du börjat köra nu på norska servrar istället? inte så kul längre med de svenska servrarna? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Haha xD

Jeg søker ikke medlemmer herfra inn i stammen vår Noob!

Angels is now Good cause AngelD is Become a true Legacy <3
Da får vi bare håpe og se fremover.. ( Hvilke stammer går NED , Hvilke stammer går opp ):p
 

DeletedUser

Guest
Herme gåseeeeer : o

Angels, er min proffe underdogs stamme fra v3 : (

Finn dere's eget navn ;O
 

DeletedUser

Guest
Oppsumering;

!. Dere kan ikke være proffe når dere bruker forum til og rekrutere sent i spillet, ville du ha hatt en pro stamme ville du nær rekrutert IG.

2. En erfaren stamme ville ikke gått ut og sagt de var skikkelige gode spilelre for og prøve og tjene seg respekt på den måten, dere abre viser at dere er en stor bløff.

3. Hvorfor i :"=!%/!¤&?="¤=!#?%!"¤ Har dere stjålet mitt personlige V3 stammes nav, Angels. Om dere er så erfarne som dere sier så hadde dere VERTFALL IKKE STJÅLET MITT NAVN for og prøve og gi dere ut for gamle Angels.
 

Kött e gött

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Oppsumering;

!. Dere kan ikke være proffe når dere bruker forum til og rekrutere sent i spillet, ville du ha hatt en pro stamme ville du nær rekrutert IG.

2. En erfaren stamme ville ikke gått ut og sagt de var skikkelige gode spilelre for og prøve og tjene seg respekt på den måten, dere abre viser at dere er en stor bløff.

3. Hvorfor i :"=!%/!¤&?="¤=!#?%!"¤ Har dere stjålet mitt personlige V3 stammes nav, Angels. Om dere er så erfarne som dere sier så hadde dere VERTFALL IKKE STJÅLET MITT NAVN for og prøve og gi dere ut for gamle Angels.


1. Vad vet du om min bakgrund och vart står det att vi rekryterar? :)

2. Samma sak här, vad vet du om min bakgrund? :D

3. AngelD och Angels är skillnad, även om det bara handlar om en bokstav så är det skillnad, när jag söker på AngelD i stammar på twstats så finns det bara två st stammar, AngelD på v.1 (skapad av Dr.Griffin) och AngelD på v.4 (skapad av Dr.Griffin), alltså så kan namnet inte varit hämtat från din stam utan snarare från Dr.Griffin :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
3. Hvorfor i :"=!%/!¤&?="¤=!#?%!"¤ Har dere stjålet mitt personlige V3 stammes nav, Angels. Om dere er så erfarne som dere sier så hadde dere VERTFALL IKKE STJÅLET MITT NAVN for og prøve og gi dere ut for gamle Angels.

Wow, som om du har kopirettigheitane på ordet "Angel" :rolleyes: Det er det same som at eg skulle kreve ei krone kvar gong eg finn ein stamme som innehald ordet "Sparta". Da hadde eg blitt rik.
 
Topp