Fikset Angrepsgrense på casual.

DeletedUser

Guest
I denne verden er det en regel om du kun kan angripe spillere som ligger innafor 80-120% av din poengsum.
Fin tanke men syns den er litt feig også.

Har du 1000 poeng kan du angripe en spiller på 800 poeng
Spilleren på 800 kan ikke angripe tilbake fordi 120% av 800 er kun 960

Syns dette burde blitt fikset på, kanskje umulig å finne en prosent som er riktig hele tiden, men syns da kanskje at det er bedre at de små har mulighet til å angripe de store og ikke omvendt.

Mitt forslag er å øke til 125 eller 130 % til maksgrense.

Hva sier dere?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Veldig godt forslag!

Hvis man skal kunne angripe de samme som angriper deg selv, må grensa være for eksempel 80 % til 125 %. Eller 83.3 % til 120 %.

Da vil man kunne angripe hverandre. Det da fordi hvis en spiller angriper en som er 80 % av størrelsen sin angriper man en som er fire femtedeler av størrelsen sin. Den spilleren som blir vil da angripe en spiller som har fem fjerdedeler av størrelsen sin, som tilsvarer 125 %.

På samme vis, hvis en spiller angriper en som er 120 % av størrelsen sin, som er seks femtedeler av størrelsen, vil den forsvarende spilleren ønske å angripe en som er fem sjettedeler, som tilsvarer ~83.3 %.
 

DeletedUser

Guest
Bumper denne jeg.

Finnes det noen grunn til at man ikke skal få lov til å angripe spillere som er større enn deg og angriper deg først? Hvis svaret på det spørsmålet er "Nei" så burde dette forslaget videresendes sånn omtrent... nå.

Hint: Svaret er "Nei".
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Ikke helt sikker på hvilken tankegang som ligger bak det, men skal i alle fall ta det opp så snart jeg får tak i de rette folka.
 

DeletedUser

Guest
Antakeligvis slengte de bare opp grensa, og antok at 80 -120 % av poengsummen ble det samme begge veier.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg tror denne skal ha blitt endret nå, korriger meg om jeg tar feil.
 
Topp