Finnes allerede Angrepsgrense (poengforhold)

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Idiotisk forslag.

Stemmer heller for å fjerne alt med forskjell jeg, som den idiotiske 20:1 greia etc.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Som det har blitt sagt, denne fungsjonen finnast då allerede? :p

Støtter IKKJE dette forslaget. Joda, det er surt som fy å bli adla når ein er ei lita kvise, men om eg ikkje tar heilt feil, seier du med det forslaget at vi ikkje lenger skal kunne vinne spelet? Kall meg ein idiot, men kva skjer når alle spelera i ein stamme har gått over 1 mill? Då vil det ikkje lenger vere mulig å angripe spelera under 100k

Poenget med Tribalwars er strengt teke sammarbeid. Og om denne fungsjonen blir instifta slik som du seier, kan ikkje spelera som har over 1:10 ifrå kvar andre i poeng hjelpe kvarandre med fake/kordinerte angrep.

Og argumentet om at ein må bruke mindre spelera, det er irelevant. KVa skjer når dei små er blitt større? Heile spelet står i stå, for ein kan rett og slett ikkje adle meir. Små spelera vil med tida og gråby adling bli store...

Blir liksom å fjerne ein sentral del av spelet ved å instifte dette forslaget.
 

DeletedUser

Guest
Nei jeg mener, hvordan mener du forholdet 1:2 ikke gir samme problem som de vi allerede har tatt opp?
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Fordi det er en unødvendig beskyttelse av folk som er innaktive/lite aktive eller som ikke bryr seg om spillet som er så små. Man tjener ingenting på å beskytte dem, bare irriterer dem som faktisk spiller.

Godt poeng dette, men nå må du huske at du er iblant de som alltid har mye poeng. Donkiller derimot er på andre siden, og har dermed sikkert dårlige erfaringer.

Så mitt forslag er å ha det slik som vi har det nå :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Godt poeng dette, men nå må du huske at du er iblant de som alltid har mye poeng. Donkiller derimot er på andre siden, og har dermed sikkert dårlige erfaringer.

Så mitt forslag er å ha det slik som vi har det nå :)

Fordi jeg er aktiv det da?

Hvis Donkiller ikke klarer seg så får'n lese litt på forum da, sånn man overlever, dyktighet og ikke regler som redder en i lengden, like greit å lære det med engang ;)
 
Topp