habbomannen 15. Sep 2014 jeg mistet alle script på bussen å finner de ikke igjen spurte bussjåføren men han sa nei
morten84 23. Nov 2012 Halla. Kan pub e dere på i morgen? Tenkte å stikkebbort å si hei om du e interessert. Blir bare 5 min. Innfall gi en lyd på 91137748
Halla. Kan pub e dere på i morgen? Tenkte å stikkebbort å si hei om du e interessert. Blir bare 5 min. Innfall gi en lyd på 91137748
Chaosisalex 21. Okt 2012 05 Tomahawken vs Chaosisalex Fornøyd nå LOL, ikke slik d funker o.o skriv hvorfor du mener jeg bør vinne hvis du mener det o.o haha
05 Tomahawken vs Chaosisalex Fornøyd nå LOL, ikke slik d funker o.o skriv hvorfor du mener jeg bør vinne hvis du mener det o.o haha
Chaosisalex 15. Okt 2012 Haha, selvdigger ftw isåfall om jeg er det! Nei jeg bare lurte, fordi har ikke snøring om hvem han er ^^
Haha, selvdigger ftw isåfall om jeg er det! Nei jeg bare lurte, fordi har ikke snøring om hvem han er ^^
Chaosisalex 14. Okt 2012 10 Chaosisalex vs Graffyz Tror du virkelig graffyz what, har du en begrunnelse?
Scarborough 16. Aug 2012 Jeg har sluttet av den enkle grunn at jeg nå flyttet til Molde for å gå på skole, og at jeg ikke ville ha et "press" på meg til å måtte være innom tw hver dag Er ikke noe mer enn det
Jeg har sluttet av den enkle grunn at jeg nå flyttet til Molde for å gå på skole, og at jeg ikke ville ha et "press" på meg til å måtte være innom tw hver dag Er ikke noe mer enn det
coolekisen 11. Jan 2012 Etter v5 er slutt, blir det nok en annen vurdering på meg Fikk så plutselig lyst på mange byer