Annonsering Runde 1

DeletedUser

Guest
Da er tiden endelig kommet, for vår første speed runde!!!

Etter mange og lange forum innlegg er nå tiden endelig her: Jeg byr opp til Speed Runde 1. Serveren er nå leid og alt er gjort helt klart.

Runden vil foregå Søndag 12. Januar fra 19.00 til 23.00 (norsk tid).
For å få en oversikt over hvem som har mulighet til å stille til start hadde det vært flott om alle kunne tatt kontakt over skype: Selfins93. Er du usikker på om du kan eller hva dette er anbefaler jeg for all del å spørre! Jeg er mer enn villig til å svare på alle spørsmål.

Norsk Speed Runde 1
(Denne runden er på Twm, og dette ser dere når dere trykker på linken)

Oppsett/Ide
Første runde: Her tenker jeg litt på å splitte WySoSe i to stammer, også kommer alle andre nye spillere i en av de to stammene. (blir litt som classic (hp10) konseptet.) Dette gjør jeg i hovedsak for at whysose skal kunne lære opp nye spillere og da blir dette en perfekt oppvarmings runde før alle må greie seg på egenhånd.

En annen ting jeg også vill gjøre med denne runden er å tilby pakker/Gullmynter til halv pris for å få litt fortgang. Da blir det mye større kamp, og mye viktigere å spille bra. Du kan da ikke vinne på flaks

I denne runden tenker jeg
at alle skal starte med en
nivå 2 by (.fr).

HK (10)
Brakke (10)
Stall (5)
Verksted (1)
Smie (10)
Akademi (0)
Samlingsplass (0)
Statue (0)
Marked (1)
Hogsfelt (15)
Leiergrav (15)
Jerngruve (15)
Gård (12)
Varehus (10)
Skjulested (1)
Mur (10)
De ferdige Innstillingene vil komme iløpet av kvelden, men jeg vil ta ugangspunkt i dette her:
Barbarlandsbyer stiger opp til 3000 poeng
Hastighet: 350
Hastighetsenheter: 0,7
Hvilemodus: Nei
Kontovakt: Nei
Paladin: aktivert
Bueskytter: deaktivert
Valg av posisjon: deaktivert
Moral: deaktivert

Stamme: Blir en 2 eller 3 random stammer, basert på hvor mange som ønsker med. (Kan ikke forlate)

Adeles distanse: er begrenset til 20 felt, (usikkert)

Spillere grense: Avhengi av hvor mange som melder seg, gir en påmeldingsfrist.. Går litt på pris så må vite dette

Krav til seier: Stamme på rank 1
Håper så mange som mulig er klare. Håper vi vil se noen gamle kjenninger, og absolutt ikke minst, endel nye hoder innenfor en speedserver! Dette er fullt og helt for moro skyld .. (For de uten vinnerinstinkt i 100 da, selvfølgelig!) (Sitat av Ruben)(love)

Er også verdt å nevne at premium konto og farme assistent kan brukes ut tiden så lenge det er på speed/RaR serveren på TWM! Så man kan enten spille noen speeds før denne starter eller et par etterpå med samme FA og PK! (Sitat av Chris)(love)

Ps: sitatene ga meg litt mindre jobb :LOL:

Mvh Jørn
 
Sist redigert av en moderator:

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Er dette for spillere på alle nivåer, eller anbefaler dere at deltakerne er på ett visst nivå før man melder seg på?
 

DeletedUser

Guest
Er dette for spillere på alle nivåer, eller anbefaler dere at deltakerne er på ett visst nivå før man melder seg på?

helt klart for alle nivåer.. Er morsomt å få flere speed spillere imorgen, og alle må jo starte et sted.
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Tilbakemelding

Jeg synes runden gikk ganske bra, tross trøbbelet i starten. Fantastisk initiativ og håper det kommer flere runder, også uten tilfeldige stammer. Eneste negative var vel alt spammet som foregikk i skypechatten, men jeg tror det ordner seg når man deles inn i stammer på forhånd og får da egen skypechat i stedet for alt foregår i 1:D.

Så kort oppsummert så var dette veldig vellyket.
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes runden gikk ganske bra, tross trøbbelet i starten. Fantastisk initiativ og håper det kommer flere runder, også uten tilfeldige stammer. Eneste negative var vel alt spammet som foregikk i skypechatten, men jeg tror det ordner seg når man deles inn i stammer på forhånd og får da egen skypechat i stedet for alt foregår i 1:D.

Så kort oppsummert så var dette veldig vellyket.

Bra at runden var som forventet.. Resultatet vil jeg publisere imorgen, når jeg samtidig annonserer runde 2.. Her vil det bli frie stammer så vi vil ikke møte på samme prob med skype chat.

Regner med at det er ute innen 19 imorgen..

Takk til de som var med :)

Mvh Jørn
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Vil takk for at jeg fikk være med :)

Har frem til i dag sett på speed som tull, men d var faktisk gøy. Så feil kan man ta

Edit; ser denne kan mistolkes. Jeg syntest den var kjempegøy. Så jeg bomma når jeg trodde at d var kjedelig
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Vil takk for at jeg fikk være med :)

Har frem til i dag sett på speed som tull, men d var faktisk gøy. Så feil kan man ta

Speed er gøy, men speed er så mye mer enn hva du har fått sett idag. Det finnes så mange ulike varianter, så hvis denne var kjedelig for eksempel kan den neste bli kjempe gøy.

Det er gjennom min tid som sponsor, jeg skal gi ut runder som går igjennom alle felt jeg vet om innen speed.

Vi skal møte på OBV (One Big Vill), Katta runder, Supersize vill, Team matcher, Adels runder, Bash, osv
 
Topp