Antall Rykte har du?

DeletedUser

Guest
Hvor mange Rykte-Poeng har du :) ? og hva har du fått ryktepoeng ifra? Fra Svar som du gir via Spørsmål andre spør om? eller en god tråd du lager? skriv og del dine Positive eller Negative rykte-Poeng :D
 

DeletedUser

Guest
Totalt 16 ryktepoeng... Men bare de 5 siste vises :confused:

Tror jeg har fått 1 av dem for noe som FAKTISK var hjelpsomt... resten bare for gøy :p Men det endrer seg kanskje dersom jeg kunne sett alle :)
 

DeletedUser

Guest
står at jeg har 4 rykte poeng. men på den siden står det bare -1 og +1 på Sympati stemming. hvorfor står ikke de andre 2?

Alle personer gir ikke like mye poeng vettu ;) Så jeg regner med at personen som ga deg plusspoeng har vært på forumet lenger og har skrevet flere poster enn vedkommende som ga deg minuspoeng.
 

DeletedUser

Guest
Dette kan ikke være grunnen for mitt vedkommende... i og med at jeg hadde et minusrykte tidligere, som ikke lenger vises på sist mottatte rykter :)
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
HG Sleipe spill+ 10.08.11 23:51
dual v5- 08.08.11 12:41 lol
Ryktebørsen- 03.08.11 23:03 Yup
Vet ikke hvorfor jeg ikke har minus. Har jo to min og 1 pluss
 

DeletedUser

Guest
HG Sleipe spill+ 10.08.11 23:51
dual v5- 08.08.11 12:41 lol
Ryktebørsen- 03.08.11 23:03 Yup
Vet ikke hvorfor jeg ikke har minus. Har jo to min og 1 pluss

Alle personer gir ikke like mye poeng vettu ;) Så jeg regner med at personen som ga deg plusspoeng har vært på forumet lenger og har skrevet flere poster enn vedkommende som ga deg minuspoeng.



@Winter: Jeg henger ikke helt med :eek: Du har enkelt og geit mottatt ryktepoeng mer enn 5 ganger, og derfor har det minusryktet du hadde blitt dyttet ned fra siste 5-listen.
 

DeletedUser

Guest
Ah :D Ikke nå i hvertfall. Det er jo en mulighet for at teamet vil endre litt på de reglene, men kanskje det blir for mye stress for noe så lite. Etter hvert som funksjonen blir eldre vil jo spillere sitte igjen med en god del hundre poeng, og da vil det være litt slitsomt å ha en såpass lang liste i veien hver gang man skal innpå kontrollpanelet.
 
Topp