AREA - Tråden som letter jobben vår litt.

DeletedUser

Guest
Heisann V10!

Tenkte bare å gjøre jobben vår med å vinne litt enklere, derfor denne tråden:p

Som muligens noen av dere har lagt merke til, så leder AREA akkurat nå V10, på toppen kjenner alle apa, eller hvordan det der nå var. Med det tenker jeg særlig på alle som tar seg tid til å sende inn søknader og forespørsler til oss. Først vil jeg si takk til dere alle, mange er faktisk såpass flotte at de rett og slett er trivelig lesing, så takk.
Derpå vil jeg komme med en oppfordring til alle dere som vurderer å søke seg inn til oss i framtiden.

Spør dere selv dette enkle spørsmålet; Er jeg virkelig klar for dette? Gidder jeg å gå inn i en stamme som bråker med stort sett alt som er, med alt det dette medfører.

Kan nevne noen få ting dere bør være klar over.
  • Dere kommer til å få en del flere våkennetter framover.
  • Du vil få ett latterlig høyt forbruk av både def og off tropper, det igjen betyr at det må farmes til langt inn i neste århundre.
  • Skype.
  • Mange personligheter befinner seg her fra før, vil det plage deg?
  • Til tider har vi en forstyrrende artig chat på skype, ikkje braaa.
  • Ingameforumet vårt ser ikke ut til å fungere.
  • Sjåføren vår er ikke heeeelt stødig.
  • Brann2006


Vi kommer selvfølgelig å lese alle søknader, ville bare gi dere noen tanker som kan hjelpe begge parter i lengden. Jeg tror nok flere av oss som er her fra før har irritert oss over minst 1 der. Dog aldri lengre enn 1. sekund av gangen. (deilig å bruke Eggen i sammenheng med en stamme stort sett fra bergen)

Og en liten ting til slutt.

Selv om vi er habile gamere, så betyr ikke det at vi kan alt om data.
Men må dere absolutt stille oss tekniskespørsmål rundt data, send disse til Real Steel. Spør bare etter hell.

Resten av tråden kan dere bare bruke til spørsmål rundt dette, evt. andre ting dere tror andre også kan ha nytte av å få vite om oss. Bare deg, da er pm måten å gjøre det på.:)

soinner
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Soinner, har ikke jeg banket deg før?
Slutt å være så kjepphøy, faller nå snart dere uten meg :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Har ikke laget tropper enda vi :S Er det lurt å begynne med farming nå ? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Har hørt at alle i AREA har sånn lite ressurser farmet og sånt. Og så må jeg bare få påpeke at jeg misliker Almighty fordi han horer ODA :(
 

DeletedUser

Guest
Soinner, har ikke jeg banket deg før?
Slutt å være så kjepphøy, faller nå snart dere uten meg :rolleyes:

Nei. Da hadde jeg trolig slutta for lenge siden, må da være måte på å drite seg ut..

Nummer to faller på sin egen urimelighet.
 
Topp