AriCa #1

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Elite trenger ikke å rekruttere noen, det er jo å bare adle dere :)

Neida, det er ikke bare bare, men nå har det seg sånn at -ROME- har mistet en viktig leder og dette vil vel føre til merging med AriCa, amirite? :confused:


Shanks, du er bare tåpelig når du kommer ut på fellesforumet her og skryter: Jippi, vi tok førsteplassen fordi vi rekrutterte lederen i -ROME-!:D
(Vet du ikke sa det på den måten, men ta et hint.)

Think about it! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Elite trenger ikke å rekruttere noen, det er jo å bare adle dere :)

Ja, for det går jo skikkelig bra.

Neida, det er ikke bare bare, men nå har det seg sånn at -ROME- har mistet en viktig leder og dette vil vel føre til merging med AriCa, amirite? :confused:

Har de nå mistet en viktig leder? Er det slik at du bare kan forstå det som ligger rett foran øynene dine, eller har du evne til å tenke litt lengre enn nesa strekker? "Think about it!" ;)

Shanks, du er bare tåpelig når du kommer ut på fellesforumet her og skryter: Jippi, vi tok førsteplassen fordi vi rekrutterte lederen i -ROME-!:D
(Vet du ikke sa det på den måten, men ta et hint.)

Think about it! :cool:

Det er lenge siden tronen har blitt skiftet i verden 2. Jeg tenkte det passet seg med en liten gratulasjon... Men rakk videre ned på oss du/dere.
 

DeletedUser

Guest
Shanks... Beklager, jeg vet dette virker barnslig, men er du idiot? Kan du ikke å lese og samtidig se sammenhengen i en tekst?

Alle kan ikke vite om Runinter vil styre -Rome- fra AriCa e.l.

Det er lenge siden tronen har blitt skiftet i verden 2. Jeg tenkte det passet seg med en liten gratulasjon... Men rakk videre ned på oss du/dere.

#1 Så det er lenge siden tronen ble skiftet, lever du i en egen tid? Kan du definere din versjon av "lenge"?

#2 Jeg har faktisk gratulert dere.

#3 Jeg rakker ikke ned på dere. Du må tåle litt kritikk.

Å du kan bare drite i å svare, for jeg gidder ikke diskutere dette.

End of case.

Igjen, gratulerer AriCa, med den forhåpentligvis midlertidige 1.plassen.
 

DeletedUser

Guest
Hva i svarte er det som går av dere?
Dere har hele tia slengt dritt om Elite fordi de rekrutterer spillere fra allierte.
Men nå har dere rekruttert dere til 1. plassen.
Det kan dere ikke si noe imot... Sånn er den saken!!!
:mad:
 

DeletedUser

Guest
Shanks... Beklager, jeg vet dette virker barnslig, men er du idiot? Kan du ikke å lese og samtidig se sammenhengen i en tekst?

Hele TW er vel på sett og vis barnslig. Så hvorfor ble det plutselig ekstra barnslig å gratulere AriCas førsteplass?

Alle kan ikke vite om Runinter vil styre -Rome- fra AriCa e.l.

Ingen som har sagt han skulle det heller.


#1 Så det er lenge siden tronen ble skiftet, lever du i en egen tid? Kan du definere din versjon av "lenge"?

#2 Jeg har faktisk gratulert dere.

#3 Jeg rakker ikke ned på dere. Du må tåle litt kritikk.

Å du kan bare drite i å svare, for jeg gidder ikke diskutere dette.

End of case.

Igjen, gratulerer AriCa, med den forhåpentligvis midlertidige 1.plassen.

Ja, Elite har ledet denne serveren helt siden starten. Det vil jeg kalle lenge. Jeg tåler kritikk, jeg er jo her for å diskutere med deg nå. Men du mener jeg bare skal drite i å svare fordi du ikke gidder å diskutere dette.

Dette er ikke end of case for mitt vedkommende. Du forstår sikkert mer om dette når jeg forklarer det til deg litt senere.
 

DeletedUser

Guest
Shanks, nå driter du deg bare ut. Lær deg å lese og forstå hva andre skriver før du uttaler deg.

#1 Jeg sa ALRDI at det var barnslig å gratulere AriCa. Det jeg sa var at jeg kanskje virket barnslig da jeg sa du var en idiot og ikke kunne lese og det.

#2
Har de nå mistet en viktig leder? Er det slik at du bare kan forstå det som ligger rett foran øynene dine, eller har du evne til å tenke litt lengre enn nesa strekker? "Think about it!" ;)

Ehem... Hva hintet du nettopp til? Jo at runinter skal fortsette å lede -Rome-.
:rolleyes:

Sånn, du måtte tvinge meg til å svare. Å bare så du vet det, om ikke du slutter å svare så slutter ikke jeg heller. Jeg personlig mener dette blir litt for tåpelig og vil gjerne slutte denne diskusjonen her og nå, men dere pusekatter må vel ha siste ord. Jeg stemmer for at du skal slutte å drite deg ut på den måten du gjør og ikke skifte mening hele tiden.
 

DeletedUser

Guest
Velger å ha denne låst, og den andre åpen så kan dere fortsette å diskutere der, men dere har denne å se tilbake på.
Det har skjedd en misforståelse her.
Da Shanks82 så at han kunne slette tråden så gjorde han det, fordi han trodde alle kunne gjøre det.
Det er bare å beklage.
Jeg ser helst at dere ikke fortsetter å diskutere at Shanks82 slettet denne.

Mvh
Antonine
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp