AriCa #1

DeletedUser

Guest
Ble tråden slettet fordi det var dårlig propaganda for Arica eller? :)

Uansett, Arica rekruterer til seg førsteplassen, og skylder på at det er fordi Runinter skulle sjekke forumet dems, og det kan han ikke gjøre via kv?




"Jeg må si at selv jeg er skuffet over arica idag og da særlig shanks. Det er ingen respekt i å rekrutere en spiller, så skryte av å innta førsteplassen på forumet Hadde ikke trodd dette om deg shanks."

-Arcon
 
Sist redigert av en moderator:

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Kan ikke skjønne at det er å ta så på vei for, det var kun en spøk og en moro ting. Men det tok jo bare helt av.

Det var forresten min ide
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke skjønne at det er å ta så på vei for, det var kun en spøk og en moro ting. Men det tok jo bare helt av.

Det var forresten min ide

At topicen ble slettet er da virkelig noe å ta på vei for. Med en gang litt dårlig propaganda for arica kommer ut så forsvinner topicen på mystisk vis?:O
 

DeletedUser

Guest
HAHA arica spiller bare instrumenter de kan ingenting om TW^^
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Kanskje det. Men når jeg tenkte ut ideen så var den veldig morsom:D Men på en eller annen mystisk måte så bare folk bare helt ville for noe som skjer hos andre, selvom det var en hysterisk morsom ting i hodet mitt da:):)
 

DeletedUser

Guest
Kanskje det. Men når jeg tenkte ut ideen så var den veldig morsom:D Men på en eller annen mystisk måte så bare folk bare helt ville for noe som skjer hos andre, selvom det var en hysterisk morsom ting i hodet mitt da:):)

Selve ideen var jo ikke så dum, var jo litt morsom den:p Men å skryte av det var jo litt merkelig:p
Men at topicen ble slettet er jo bare helt teit o_O
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke tenkt å ta opp kampen med dere da vi ikke driver krig på rekruterings siden, men det er jo litt ironisk at dere måtte ha 12 medlemer mere en Elite for å slå dere på brystet og skryte av deres egene skils... :D

Det har seg nå sånn at det bare er topp 40 i stammen som er med på lista.....
 

DeletedUser

Guest
Og ingen på denne lista er rekrutert inn i stammen da mener du??? :D

Du framhevet at arica måtte ha 12 medlemmer mer for å slå elite(komme på 1.plass). Alle stammene(topstammene) har rekrutert så ingen kan skryte av å ikke være masserekruterende.
 

DeletedUser

Guest
Og ingen på denne lista er rekrutert inn i stammen da mener du??? :D
motivator6753eddd298030a03afcfa91f8.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ble tråden slettet fordi det var dårlig propaganda for Arica eller? :)

Uansett, Arica rekruterer til seg førsteplassen, og skylder på at det er fordi Runinter skulle sjekke forumet dems, og det kan han ikke gjøre via kv?




"Jeg må si at selv jeg er skuffet over arica idag og da særlig shanks. Det er ingen respekt i å rekrutere en spiller, så skryte av å innta førsteplassen på forumet Hadde ikke trodd dette om deg shanks."

-Arcon

Ser at du bruker min uttalelse her. Nå har det seg sånn at jeg vet ikke omstendighetene rundt dette og hvis det stemmer at runinter bare skal sjekke opp noe må jeg jo ta tilbake det jeg sa.
 

DeletedUser

Guest
Du framhevet at arica måtte ha 12 medlemmer mer for å slå elite(komme på 1.plass). Alle stammene(topstammene) har rekrutert så ingen kan skryte av å ikke være masserekruterende.


Jeg må si en ting; BIRKI har aldri merget med noen, og vi har eller aldri masse rekruttert! Vi rekrutterer veldig lite da vi prøver å få et godt samarbeid med alle før vi tar inn nye spillere.

Men patetisk av Shanks å skryte av første plassen. BIRKI kunne også hatt den om vi hadde merga med Elite, men kunne vi da skrytt av det?
 

DeletedUser

Guest
AriCa er den eneste stammen jeg vet om som bevist rekruterer kunn for å få poeng. Andre stammer stiller litt krav til medlemene.
Men jeg skjønner jo ikke hvor du vil hen Arcon, er du ikke stolt av stammen din?
Synes vi lar denne diskusjonen ligge, så vi ikke ødelegger festen hos AriCa :)

Hvis arica hadde bare rekrutert for å få poeng hadde de ikke ligget så høyt på od-total etter sin relative korte levetid.

Jeg er ikke i arica, du må lese min signatur.
 

DeletedUser

Guest
Jeg må si en ting; BIRKI har aldri merget med noen, og vi har eller aldri masse rekruttert! Vi rekrutterer veldig lite da vi prøver å få et godt samarbeid med alle før vi tar inn nye spillere.

Men patetisk av Shanks å skryte av første plassen. BIRKI kunne også hatt den om vi hadde merga med Elite, men kunne vi da skrytt av det?

En stamme starter alltid med et medlem. De andre blir rekrutert. Når du da når opp i 40+ medlemmer har du masserekrutert.
 

DeletedUser

Guest
Ser at du bruker min uttalelse her. Nå har det seg sånn at jeg vet ikke omstendighetene rundt dette og hvis det stemmer at runinter bare skal sjekke opp noe må jeg jo ta tilbake det jeg sa.

De har fortsatt gjort det samme, rekrutert over en spiller for så å skryte over å ha tatt førsteplassen.
Skulle han sjekke noe, kunne jo det bare blitt gjort via kv. Men hvis du vil ta tilbake det du sa, så kan du jo det:p Bare å komme med ny statement ;)
 

DeletedUser

Guest
De har fortsatt gjort det samme, rekrutert over en spiller for så å skryte over å ha tatt førsteplassen.
Skulle han sjekke noe, kunne jo det bare blitt gjort via kv. Men hvis du vil ta tilbake det du sa, så kan du jo det:p Bare å komme med ny statement ;)

Det kan hende at shanks bare ville tulle litt for å få noe annet enn all kraglingen her vet du:)

Ikke alle vil gi kontovakt til en utenfor stammen.
 

DeletedUser

Guest
Synes det verste er at enkelte ikke skjønner humoren i det. Og dere Elite-spillere som sitter og klager på AriCas rekrutteringer, hva er det Elite har gjort i det siste? Med en gang AriCa har nærmet seg toppen så har dere tatt inn en ny spiller for å holde dere der oppe. Jeg sitter ikke her å sier at det er dumt eller feil, men da blir det for dumt å kritisere andre for dette.
 

DeletedUser

Guest
AriCa er den eneste stammen jeg vet om som bevist rekruterer kunn for å få poeng. Andre stammer stiller litt krav til medlemene.
Men jeg skjønner jo ikke hvor du vil hen Arcon, er du ikke stolt av stammen din?
Synes vi lar denne diskusjonen ligge, så vi ikke ødelegger festen hos AriCa :)

Det var slike uttalelser jeg håpet på med den andre tråden min. Ikke noe AriCa gjør vil være godt nok i din opplevelsesverden...

Som Arcon sier, så starter alle stammer med et medlem. De resterende er faktisk rekruttert. Og hvis du sjekker AriCa på TWstats, så ser du at vi ikke er noe verre enn andre. Ja, faktisk er vi den stammen som har rekruttert minst...

BIRKI, for å ta et eksempel, har rekruttert 327 ganger (tatt inn, sparket ut). AriCa har på sin side rekruttert 161. Noen som utgjør en forskjell på 166... Og Elite har vel 443..? ;)


Edit: Tråden var ment som kødd, intet annet. Det var ironisk ment med tanke på alle Elitemedlemmer som har skrytt av sine milepæler. Jeg slettet tråden nettopp fordi ingen tok kødden, og begynte å krangle om dette.

Jeg skulle se hvor mange som kom til å kneble AriCa fordi vi rekrutterte oss til topps, og hvor mange som faktisk bare valgte å gratulere.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
hva skulle du gjort hvis du ikke kunne slettet den? :) Misbruk av privilegier kaller jeg det. Lager du en tråd, la tråden stå der.
 

DeletedUser

Guest
For å være helt ærlig Shanks, så tror jeg det finnes medlemer i Elite som har mere å skryte over en enkelte i AriCa.
Dette med at du slettet tråden fordi den var kødd tror jeg sånn passe på. Tror heller at du innså at dette ble for dumt og at du slettet tråden fordi du angret deg. :D

Uansett var det mitt valg. Når ingen skjønte kødden og faktisk trodde at AriCa skrøt, så så jeg ingen grunn til at tråden skulle være der.

Du kan mase om at AriCa har rekruttert seg til topps, nå er denne ledelsen bare midlertidig, så vi har tenkt å gjøre dette på vanlig måte.

Men forutenom runinter nå, så kan ingen si at AriCa har rekruttert seg til topps... Alle stammer tar inn nye medlemmer, og AriCa merget tidlig med NiWo. En suksessfull merge.

Merging, rekruttering er ikke nødvendigvis negativt ladete ord. Det er bare i forumet at disse for negativ ladning. Vi har på ingen måte tatt en verden 4 her..

Og hvis flere vil diskutere dette, så skal dere vite at jeg kommer til å slå opp i TWstats, slik at dere vet hvordan jeg vil argumentere.
 
Topp