Artige mailer DU har fått!

DeletedUser

Guest
mr.Rene på 30.07. kl 17:36
du angriper meg på verden 2 jeg på 1

WTF? I don't know that dude ^^
 

Dark Ninja

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
bare for det jeg angrep han...

Why do you skrev:
***** I dag kl 00:42[/u]
Why do you people from other countrys bother our countrys server?

***** I dag kl 00:48[/u]
ikke bland deg inn du, alle kan spille dette spillet...

Hilsen Dark Ninja - Kontovakt.

[***** I dag kl 00:52
You don't have anything with that, everyone can play this game...

Grettings from Dark Ninja - Account sitter

***** I dag kl 01:14
...
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Bruk eksport knappen neste gang, så blir det faktisk leslig ;O
 

DeletedUser

Guest
Det morsomme er at han prøver å sensurere navnene, mens enhver tosk ser at den ene er Liliana Venin (ninjaz) og den andre er magnus100 :)
 

DeletedUser

Guest
sir star45

Jeg prøve å flytte ned medlemmer til akademistammen.

EDIT: " TRs " står forresten for Team Ruukki suger.

Fra bunn til topp:

dflex I dag kl 22:47
Nei, men om du ikke skjønner hvorfor du aldrig fikk noen lederstilling i stammen, så kan du bare bli i den TRs stammen din :)


Vær så god du!


sir star45 I dag kl 22:45
nei, jeg hadde ingen leder stilling. men jeg har prøvd og få opptil flere jobber i stammen, men aldri fått noen.

jeg jeg kunne kansje tenke meg det ja, hvis du ikke innviter meg tilbake på flyvende sekundet.


dflex I dag kl 22:44
Du da? du hadde ikke noe lederstilling -.-

Mener du at du skal gå inn i en annen stamme å fortelle hvilken planer vi har?


sir star45 I dag kl 22:40
jeg kan foresten bli førsteklasses spion for noen andre stammer. =)


sir star45 I dag kl 22:38
jeg da?


dflex I dag kl 22:37
Jeg velger å skrive det med blokkbokstaver så du kanskje skjønner det: HAN ER EN AV LEDERNE I STAMMEN , HAN HADDE NOKK POENG MEN BLE ADLA, SÅ HAN SKAL IKKE NED I AKADEMISTAMMEN

Got it?


sir star45 I dag kl 22:35
poeng grensen. du kaster ut en som har 2,4k poeng. og lar en med 1,3k poeng bli igjen.


dflex I dag kl 22:34
Hvordan regler har vi brutt da?


sir star45 I dag kl 22:34
en stamme som ikke følger sine egne regler er værre!


dflex I dag kl 22:33
For all del, kjør på! sikkert kjempemange som vill bli med i den syke syke gode stammen din! Er sikkert mange som vill være i en stamme der lederen verken kan skrive eller oppføre seg


sir star45 I dag kl 22:31
si at jeg får stammen min til og bli blant de 40 beste i v2. så vil mange komme og se på profilen på stammen min og mange av dem kommer til og ikke bli med i din stamme.


dflex I dag kl 22:29
har du en stemme som kan få min stamme til å gå i dass? whaaat, flink til å synge? skjønner ikke


sir star45 I dag kl 22:28
du kan le du. men jeg kan si deg det: jeg har en stemme som kan få stammen deres til og gå rett i dass uten og angripe dere. jeg kommer til og får stammen min så god og jeg kommer til og innvitere ALLE i hele -TR- til stammen min. jeg tror noen kommer over til meg... =)


dflex I dag kl 22:26
HAHAHAHAHA sånne som deg gjør meg virkelig glad!:D Skulle vært 16år grense på dette spillet.


sir star45 I dag kl 22:25
denne stammen tar alt: -TRs-!


sir star45 I dag kl 22:21
Poeng dreper ikke! tropper gjør!


sir star45 I dag kl 22:21
JEG BLIR IKKE MED I -TR-! DU HAR FORTSATT IKKE KASTET UT OkGo som ikke har mer enn 1000p. jeg har 2456p og har blitt kastet ut av en som ikke holder sine egne regler. FYFY! jeg blir ikke med i -TRA- hvis ikke du kastet han ut på flyvende flekken!

(OkGo har EN privilegie. det er diplomati!)

jeg kommer til og bli med i en annen stamme eller lage min egen! hadet!


dflex I dag kl 22:18
Jeg vet at det bruker å være sånn. Men etter så lang tid burde man ha mere poeng (mener vi i ledelsen). Jeg vet ikke hvorfor du har så lite poeng enda, men får håpe det har med troppene dine å gjøre:) OkGo er med i ledelsen, det er grunnen til at han ikke blir tatt ned til Akademistammen


sir star45 I dag kl 22:15
da MÅ du kaste ut OkGo også da. han har 1400p mindre enn meg og har ikke blitt kastet ut!


sir star45 I dag kl 22:14
men det er sånn i alle stammer at de som er under grensen for lov og bli i stammen hvis du har hvert i stammen en lenger periode før det. =)


dflex I dag kl 20:38
Hei. Vi har nå poenggresne på 3000 i TR, så du skriver bare en mail til styrke12 å sier du skal ha invite til akademistammen. Når du har fått nokk poeng er det bare å kontakte noen i ledelsen i TR.

MVH dflex
 
Sist redigert av en moderator:

Andreapirlo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jag tyckte iaf att det var lite kul med denna :)
I början förstod jag inte så mycket av vad hon skrev, men efter ett tag lärde man sig språket :p

sorry whole attack skrev:
meric.ulu på 10.08. kl 16:06
sorry whole attack me take pls stamm

Andreapirlo på 10.08. kl 18:18
Ehhh, what?

Can you please ehm... write so I can understand?

meric.ulu på 10.08. kl 22:24
what is attack me
me apologise rlee7

Andreapirlo på 10.08. kl 22:27
Sorry, I don't understand the language you are speaking...
Please refraise that into english...

The game is to attack one and another...

meric.ulu på 10.08. kl 22:29
yo excusa rlee7 player causa ataque

meric.ulu på 10.08. kl 22:30
where are you from

Andreapirlo på 10.08. kl 22:31
I am sorry!

You are facing annihilation!

Andreapirlo på 10.08. kl 22:32
I am from the great country of Sweden. I am it's proudness.

Andreapirlo på 10.08. kl 22:36
I, Andreapirlo, will, from this day and forth, not discuss stuff will a nice fellow like yourself. Only to your Supreme Command.

meric.ulu på 10.08. kl 22:39
ı,meric,ıam from turkey me attack still no fake me direect attack me online 7/24 ı am programest

meric.ulu på 10.08. kl 22:40
me turkey server point 200000 server 1

Andreapirlo på 10.08. kl 22:41
Oh, I am sorry once again. It was ment to be a "with" instead of a "will" ^^

WOW! 200 000 o_O
You are impressive, most impressive... ^^

meric.ulu på 10.08. kl 22:42
explore

Andreapirlo på 10.08. kl 22:48
I don't want to search after n00bs...

Andreapirlo på 10.08. kl 23:52
For your information...

Every player who thinks that he/she is a good player, when they have done nothing, is a n00b in my eyes...
 

Dark Ninja

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
det er deg ja dflex, har et spørsmål:

Stopp angrepet på dflex og det strax.
hva skal det bety??

. skrev:
dflex I dag kl 00:51
Jeg vet ikke om du har merket det , men vi er alliert og allierte angriper ikke hverandre. Så jeg sier det en gang , har du mer iq enn som så , så skjønner du at du skal ikke angripe stammer man samarbeider med.

Stopp angrepet på dflex og det strax.

Dark Ninja I dag kl 00:52
jeg har stoppet!
 

DeletedUser

Guest
det er deg ja dflex, har et spørsmål:

Stopp angrepet på dflex og det strax.
hva skal det bety??


Jeg skjønte først ikke en dritt av det der, for jeg kan ikke huske å ha skrevet det. Fant til slutt ut at det var kjæresten min som hadde skrevet det -.- Hun trodde hun var på sin egen konto
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Ikke akkurat en mail jeg har fått, men vi bruker den på w18 på .net, ble hentet fra w15 .net. Sikkert noen som har sett den før, men poster alikevel.

Man får jo en del "Hvorfor angriper du meg?" mails når man nobler på .no!

For og svare mere lettvint kan dere bare kopiere dene og krysse av for riktige svar og sende tilbake:

--------------------------------------------------------------------------------

Hello,
You are receiving this mail because you sent me a message asking why I am attacking your village. I receive many of these messages every day, and it would be very difficult to respond to them individually. So I will be using this form, provided by [your tribe here], to respond.

I am attacking your village because:

[]I'm not destroying you, I'm sending you to my fan club on the rim, you'll find lots of people just like yourself there. Many too have received this form.
[] I'm capturing villages in a specific pattern on the world map, an ice cream cone to be exact
[] You are no threat to me. Even if my attacks would fail, there is no way you could retaliate
[] You are small
[] I would like to take over bigger villages but I'm trying to build up my base
[] Your English is lacking
[] You are obviously not active
[] I want more villages
[] You are whiny
[] You are close by, better targets are just too far for me to noble
[] You have failed to pay tribute, maybe if you would have sent us some protection resources like everyone else on this continent...
[] I'm part of [your tribe here] and believe you to be effected by illegal substances.
[] Please? Stop? I don't know these words and I hate things I don't know
[] Because I can
[] Sorry my english is very poor and apologize for you feeling the rimm.

Furthermore I find that:

[] Your caps lock key is broken
[] I don't like the way your shoelaces are tied.
[] This is like taking candy from a baby, only instead of candy, it's a village and instead of a baby its an idiot
[] Alternatively I could decide to simply farm you rather then a full-out takeover, but that would leave your resources vulnerable to others and my troops are above the trivial task of hauling resources
[] I'm pretty sure your shirt is on backwards
[] You taste of fear, I like the taste of fear
[] I find your village and/or tribe name offensive to my next door neighbour's, daughter's boyfriend's dog.

As well, you:

[] Fail to understand this game is called tribal WARS, i think you would prefer http://tribalhugs.net/
[] Failed to give yourself a proper name
[] Could have seen this coming when I scouted you, yet failed to respond
[] Find that your message in your tribal welcome failed to put a smile on my face.

While I see that you are now making efforts to defend your village through diplomatic means, I do not care because:

[] It is too late as I've already sent my nobles and cannot cancel them
[] Your message has only infuriated me more
[] I'm like a brain freeze.
[] The bad man in the fridge told me to attack.

We at [your tribe here] thank you for your message. We would like express that your message is important to us. We hope this form response has answered any of the questions you had. If you have any further questions or comments please feel free to:

[] Shut up and upgrade your warehouse before I have to waste my precious resources doing it myself.
[] Before my last noble hits, please ensure that you have resources stacked in your cue, so i do have them on hand as necessary.
 

DeletedUser

Guest
Ikke akkurat en mail jeg har fått, men vi bruker den på w18 på .net, ble hentet fra w15 .net. Sikkert noen som har sett den før, men poster alikevel.

Man får jo en del "Hvorfor angriper du meg?" mails når man nobler på .no!

For og svare mere lettvint kan dere bare kopiere dene og krysse av for riktige svar og sende tilbake:

--------------------------------------------------------------------------------

Hello,
You are receiving this mail because you sent me a message asking why I am attacking your village. I receive many of these messages every day, and it would be very difficult to respond to them individually. So I will be using this form, provided by [your tribe here], to respond.

I am attacking your village because:

[]I'm not destroying you, I'm sending you to my fan club on the rim, you'll find lots of people just like yourself there. Many too have received this form.
[] I'm capturing villages in a specific pattern on the world map, an ice cream cone to be exact
[] You are no threat to me. Even if my attacks would fail, there is no way you could retaliate
[] You are small
[] I would like to take over bigger villages but I'm trying to build up my base
[] Your English is lacking
[] You are obviously not active
[] I want more villages
[] You are whiny
[] You are close by, better targets are just too far for me to noble
[] You have failed to pay tribute, maybe if you would have sent us some protection resources like everyone else on this continent...
[] I'm part of [your tribe here] and believe you to be effected by illegal substances.
[] Please? Stop? I don't know these words and I hate things I don't know
[] Because I can
[] Sorry my english is very poor and apologize for you feeling the rimm.

Furthermore I find that:

[] Your caps lock key is broken
[] I don't like the way your shoelaces are tied.
[] This is like taking candy from a baby, only instead of candy, it's a village and instead of a baby its an idiot
[] Alternatively I could decide to simply farm you rather then a full-out takeover, but that would leave your resources vulnerable to others and my troops are above the trivial task of hauling resources
[] I'm pretty sure your shirt is on backwards
[] You taste of fear, I like the taste of fear
[] I find your village and/or tribe name offensive to my next door neighbour's, daughter's boyfriend's dog.

As well, you:

[] Fail to understand this game is called tribal WARS, i think you would prefer http://tribalhugs.net/
[] Failed to give yourself a proper name
[] Could have seen this coming when I scouted you, yet failed to respond
[] Find that your message in your tribal welcome failed to put a smile on my face.

While I see that you are now making efforts to defend your village through diplomatic means, I do not care because:

[] It is too late as I've already sent my nobles and cannot cancel them
[] Your message has only infuriated me more
[] I'm like a brain freeze.
[] The bad man in the fridge told me to attack.

We at [your tribe here] thank you for your message. We would like express that your message is important to us. We hope this form response has answered any of the questions you had. If you have any further questions or comments please feel free to:

[] Shut up and upgrade your warehouse before I have to waste my precious resources doing it myself.
[] Before my last noble hits, please ensure that you have resources stacked in your cue, so i do have them on hand as necessary.

Takk, denne skal jeg bruke:p
 
Topp